metrakit thrower maakt erg veel lawaai.
metrakit thrower maakt erg veel lawaai.
Hallo iedereen!
Ik heb me eventjes geleden een metrakit thrower uitlaat aangeschaft. In het begin vond ik het een fijn geluid maar de laatste tijd gaat hij wel erg luid. Veel mensen kijken geërgerd naar me als ik vol gas geef. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen? Of eventueel een andere fijne demper die hierop past.
Alvast bedankt!
Grtz Bram!
Ik heb me eventjes geleden een metrakit thrower uitlaat aangeschaft. In het begin vond ik het een fijn geluid maar de laatste tijd gaat hij wel erg luid. Veel mensen kijken geërgerd naar me als ik vol gas geef. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen? Of eventueel een andere fijne demper die hierop past.
Alvast bedankt!
Grtz Bram!
- Daan22
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: derbi drd racing 2008 (verkocht)
YZ 250 F Rinaldi - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=8842
Re: metrakit thrower maakt erg veel lawaai.
kijken of hij ergens lekt en kijk je demperwol eens na
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Gilera RCR
- Gallery: Vespa Si
Honda MT5 (sold)
Puch maxi (sold)
Gilera RCR 50 - Locatie: Sint-maartensdijk
deze uitlaatjes maken zoiezo al veel geluid, maar ik heb een andere demper geprobeerd en 't was een stuk minder
Hoe controleer ik de demperwol?Daan22 schreef:kijken of hij ergens lekt en kijk je demperwol eens na
Welke demper was dit? En paste hij er gewoon op?casvanriet schreef:deze uitlaatjes maken zoiezo al veel geluid, maar ik heb een andere demper geprobeerd en 't was een stuk minder
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD SM #85 2011 rood
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2565
- Contacteer:
Kijk maar uit straks springen ze voor je brommer omdat je teveel lawaai maakt
Als je je demperwol wilt controleren zal je de popnagels uit moeten boren en dan kan je de binnenkant bekijken, is het wol op en versleten vervang je dit natuurlijk en zal je nieuwe popnagels erin moeten zetten.
Je zou eventueel deze 3 punten kunnen controleren: Bij de uitlaat poort of hij goed recht zit en strak op het blok, de gehele tailpipe verbinding inclusief blauwe rubber dingen, en de demper zelf.
Mk throwers maken niet veel geluid hoor

Als je je demperwol wilt controleren zal je de popnagels uit moeten boren en dan kan je de binnenkant bekijken, is het wol op en versleten vervang je dit natuurlijk en zal je nieuwe popnagels erin moeten zetten.
Je zou eventueel deze 3 punten kunnen controleren: Bij de uitlaat poort of hij goed recht zit en strak op het blok, de gehele tailpipe verbinding inclusief blauwe rubber dingen, en de demper zelf.
Mk throwers maken niet veel geluid hoor

door Venlonaer » do 06 sep 2012, 20:06
de uitlaat vingeren, en dan kijken naar je vinger
Je bent mijn held Jelle
door -Tommy DRD'11- » wo 26 sep 2012, 21:28
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.
de uitlaat vingeren, en dan kijken naar je vinger
Je bent mijn held Jelle
door -Tommy DRD'11- » wo 26 sep 2012, 21:28
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.
Zal er eens naar kijken, bedankt!bramvl schreef:Welke demper was dit? En paste hij er gewoon op?casvanriet schreef:deze uitlaatjes maken zoiezo al veel geluid, maar ik heb een andere demper geprobeerd en 't was een stuk minder

-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Gilera RCR
- Gallery: Vespa Si
Honda MT5 (sold)
Puch maxi (sold)
Gilera RCR 50 - Locatie: Sint-maartensdijk
het was een leovince v6 demper, ik heb er ook een malossi demper op gehad en dat klonk ook wel beter
Ik heb mn standaard demper gemonteerd op mn metrakit bocht en het lawaai is weg. Ga mn thrower demper dan toch maar eens van nieuwe dempwol voorzien.
Thx voor de reacties, mvg Bram!
Thx voor de reacties, mvg Bram!