
woensdag meer en betere foto's van in westdorpe
westdorpe was gesloten dus is het terug axel geworden













































[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UNmnIM21pwI[/youtube]








































Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
2 takt gaat er stilletjes aan volledig uit.FC-roy schreef:beter neem je 2 stroke
En moeilijker om snel te zijn.spijker95 schreef:Komt ook een machtig geluid uit zo'n 4 takt hoor, maar met een 2 takt is het wel makkelijker om snel te lijken
2takt weg zeg je. Het is populairder dan ooit in de enduro. 80% van het veld is 2tDaan22 schreef:2 takt gaat er stilletjes aan volledig uit.FC-roy schreef:beter neem je 2 stroke
wie zegt er dat ik enduro rijdgemonde schreef:2takt weg zeg je. Het is populairder dan ooit in de enduro. 80% van het veld is 2tDaan22 schreef:2 takt gaat er stilletjes aan volledig uit.FC-roy schreef:beter neem je 2 stroke
2 takt is in de minderheid in de cross , in de mx 1 en mx 2 dan tenminste inderdaad, heb ook niet gezegd dat het volledig verdwijnt maar dat het beetje bij beetje vermindert in bepaalde klassen.royvi schreef:Wees dan specifieker met je uitspraken.![]()
In enduro zijn ze populair omdat ze zo lekker licht zijn, en dus ook goed manoeuvreerbaar. In de cross komen ze niet mee omdat ze gewoon simpelweg tekort komen en dan vooral onderin. Je hebt wel 125cc klassen en de 85cc enz., dus tweetakt verdwijnt niet. In de clubcrossen zie je ze ook gewoon rijden.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Tegenovergestelde. Bij 2takt moet je hem op gang houden en laten janken, wanneer het als een kanon gaat. 4takt gaat gewoon altijd, dus ook als je traag gaat. Als omstander lijkt een 4takt dus sneller te gaan dan een 2t die telkens onderin de toeren komt.spijker95 schreef:Komt ook een machtig geluid uit zo'n 4 takt hoor, maar met een 2 takt is het wel makkelijker om snel te lijken
Eens.Ruben schreef:En moeilijker om snel te zijn.spijker95 schreef:Komt ook een machtig geluid uit zo'n 4 takt hoor, maar met een 2 takt is het wel makkelijker om snel te lijken
Zeer eens ^^derbi crd schreef:Tegen alle veronderstellingen in is 2takt juist in opkomst. Over 2 jaar zullen de eerste 2takt injectie crossers de competitie inkomen en de nu zo in opspraak komende 4takten wegpesten. Daarbij zijn er steeds meer en meer banen die het rijden met 4takt verbieden. Met als grote voorbeeld Oostenrijk en Zwitserland. De enige reden dat ze verdwijnen in de klassen is dat nieuwe 2takten alleen nog maar gemaakt worden door ktm en het twijfelachtige Tm en 4takt veel controleerbaarder rijdt. 4takt wordt nog vollop doorontwikkeld door alle grote merken.
Tegenovergestelde. Bij 2takt moet je hem op gang houden en laten janken, wanneer het als een kanon gaat. 4takt gaat gewoon altijd, dus ook als je traag gaat. Als omstander lijkt een 4takt dus sneller te gaan dan een 2t die telkens onderin de toeren komt.spijker95 schreef:Komt ook een machtig geluid uit zo'n 4 takt hoor, maar met een 2 takt is het wel makkelijker om snel te lijken
In de afgelopen 4jaar zie ik alleen maar meer 2takten het veld opkomen. En dan met name ktm en tm modellen.
Eens.Ruben schreef:En moeilijker om snel te zijn.spijker95 schreef:Komt ook een machtig geluid uit zo'n 4 takt hoor, maar met een 2 takt is het wel makkelijker om snel te lijken
Die zijn tevens wel bloedsnel die TM machine's. Paar keer zo'n ding van dichtbij mogen bekijken. Waren dan wel de mx2 4Takt, maar ook de 2takt is zeker snel!derbi crd schreef:.
In de afgelopen 4jaar zie ik alleen maar meer 2takten het veld opkomen. En dan met name ktm en tm modellen.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!