Mijn evo lekt aan de onderkant bij de waterpomp koelvloeistof, er zit onder bij de waterpomp een klein gaatje in het blok van ong. 2 mm ofzo waar koelvloeistof uit drupt als hij warm is (ong. na 15 km). Als ik me brommer neer zet en kom later terug dan liggen er wat druppels koelvloeistof onder. Gister heb ik hem bijgevuld tot hij weer bij de max. stond alleen toen ik 10 km had gereden en het tankje controleerde van de koelvloeistof stond hij gewoon weer op de min zoals hij ervoor ook stond. Wie weet wat het is en kan mij een antwoord geven?
mvg,
koelvloeistof lekken
- jordyevoltd
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi evo ltd '10 #733/999 (verkocht), Derbi sdr (project), Puch city 25, Sparta maraton 3.0 (fiets)
koelvloeistof lekken
een keer trappe en lope 

-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi senda x-treme 2008
Re: koelvloeistof lekken
ik heb juist het zelfde voor met men derbi ook via dat gaatje enzo , ik ben daarstraks een revisie set voor de waterpomp gaan bestellen( op het forum had ik gelezen dat het daarmee wel zou opgelost zijn na die revisie )
maar ik had nog een vraagje : is het moeilijk om dit zelf te doen af laat je het beter doen ?
mvg ,
maar ik had nog een vraagje : is het moeilijk om dit zelf te doen af laat je het beter doen ?
mvg ,