Nouja, dit is dus mijn Orion AGB30.
Nadat ik mijn Motorhispania Furia voor 450 euro had verkocht, was ik opzoek naar een brommer, die wel gang had, maar weinig verbruikt. Aangezien ik wekelijks meer dan 300km moet rijden.
Dus dat kwam al gauw uit op een viertakt. Rond gezocht, enja, ik vond een leuke Orion schakelbrommer met 125cc ombouwkit erop. naja, wat wil je nog meer. Dus die voor 200 euro gekocht, later een nieuw achtervelg gekocht, omdat de oude stuk was gegaan. Dat wel door driften.

Maar, nadat ik hem net 3 weken had, had ik hem uitgeleend aan een vriend, omdat hij naar huis moest, omdat zijn ouders hem niet op wouden halen. Nou goed, verwacht ik natuurlijk dat ik hem de volgende morgen terug krijg. Niet dus, na 3 weken logeren op het politiebureau Den Helder, mocht hij eindelijk weer naar zijn schuurtje toe. Kapschade, accessoire schade, noem maar op..
Dus een leuke bestelling gedaan (€365,99

Dus moeders gauw stickertjes geplakt, ik kapjes en andere meuk erop gedaan, en tadaa! Een frisse, gloednieuwe brommer!

Set up:
Lifan 124,89cc 2klepper,
Mikuni 26mm met Twin Air filter
stalen pijp..

Is echt een leuke brommer, zit lekker, rijd fantastisch, echt een aanrader, voor weinig geld een leuke speelse brommer!

Da was em weer, back to work