mooie uitlaat, altijd goed onderhouden.
1000 km gehad.
voorbocht is mooi verkleurd.
Doe een leuk bod.

voor meer foto's, pb

je hebt pbKris schreef:Richfprijs
klopt! inclusief!Kris schreef:130 wilt hij ervoor
wjdg@hotmail.comJiri96 schreef:Ik geef je 110 inclu.
Check je mailwoude schreef:wjdg@hotmail.comJiri96 schreef:Ik geef je 110 inclu.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Ik heb geen nummer, we zouden alles via de mail doen. Heb ook niet betaald ofso... Maar hij negeert me nu gewoon. Hij kwam ineens aanzetten met dat iemand 140 incl geboden had. Dus ik zeg voor die prijs doe ik het ook nog. Hij mailt terug: deal. Ik mail hem mijn info en vraag om zijn rekeningnummer enzo, hij reageert nergens meer op. Ik heb hem nog 3 emails na gestuurd... Achja, en als ie em dan verkocht heeft aan iemand anders, is het dan zo veel gevraagd om even een mailtje te doen van: Ik heb de uitlaat al verkocht...Venlonaer schreef:bel m dan
ik wacht al 4 maanden op 40 euro van hem dusjaJiri96 schreef:Ik heb geen nummer, we zouden alles via de mail doen. Heb ook niet betaald ofso... Maar hij negeert me nu gewoon. Hij kwam ineens aanzetten met dat iemand 140 incl geboden had. Dus ik zeg voor die prijs doe ik het ook nog. Hij mailt terug: deal. Ik mail hem mijn info en vraag om zijn rekeningnummer enzo, hij reageert nergens meer op. Ik heb hem nog 3 emails na gestuurd... Achja, en als ie em dan verkocht heeft aan iemand anders, is het dan zo veel gevraagd om even een mailtje te doen van: Ik heb de uitlaat al verkocht...Venlonaer schreef:bel m dan