Had ik die man met krukken maar voor gelaten

Cooltruck schreef:theorie of praktijk ? waarom zou je hem anders voor moeten laten gaan?
r-guchte schreef:Niet geslaagd voor m'n brommer theorie.
Had ik die man met krukken maar voor gelaten
Ik vond een man met 1 kruk die stond te wachten op de stoep niet gehandicapt genoegjony schreef:Gehandicapten hebben voorrang met oversteken
Nee, morgen weer vakantie.Jon schreef:ik ben bijna niet op 9-13 geweest,dus ik heb je niet gezien, maar moet je morgen nog naar school dan? en waar ga je je brommer straks neerzetten eigenlijk?
Nee, morgen weer vakantie.Jon schreef:ik ben bijna niet op 9-13 geweest,dus ik heb je niet gezien, maar moet je morgen nog naar school dan? en waar ga je je brommer straks neerzetten eigenlijk?
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Hoezo getikt?