@roy, het is gewoon echt een pitbike met kenteken. gewoon zon 250cc frame, vork, brug, kappen alles, maar dan met 125cc blokje van een 125cc orion

Zit er wel aan te denken om er eens een 125cc 2t blok in te kiepen als soort van project

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Heb hem al geprobeerd schoon te spuiten met de tuinslang maar dat was niet zo'n succes, vooral op de velgen niet.royvi schreef:Lekker dan!Boeki schreef:Wat nou vroeg opstaan, ik heb nog een week vakantie.![]()
OT: Een verdorie vieze brommer en me autotheorie gehaald met 2 fouten voor gevarenshit, en 1 voor verkeersregels.
Ik heb ook een week vrij nog, deze week lekker vrij genomen van het werk alleen zaterdag werken.![]()
En je moet je brommer gaan poetsen dan, zo'n mooi ding moet je niet te lang vies laten. Ik ben nu ook druk aan het poetsen, ben al 2 uur met mijn spaken bezig. Hij was dan ook wel erg vies.![]()
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
Party catering, zelfde wereldje als waar ik eerst in werkte, beviel me wel.Jon schreef:wat voor job?
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
ik hoor t ding nog steeds heel t dorp doorDennis H schreef:nieuw demperwol
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas