racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Denk het kontje wat verstellen want ik heb het bij beide kappen. Anders spuit ik dat een beetje wit zodat het een stuk minder opvalt.Nick22 schreef:ziet er mooi uit ff weer die stickers er op plakken en als je een oplossing hebt gevonden voor die kap wil je het dan zeggen bij mij is dat namelijk ook
Als het beetje lekker weer is zal ik het doen, maar onthou dat ie nog niet af is heBasvO schreef:Kan je is een totaalplaatje maken?Ben benieuwd.
Oke thanks, morgen even proberen. Ja, zo wordt ie een stuk minder waard maar dat heb ik er voor overGuido. schreef:Je kan gewoon de schroefjes van dat kappje even wat losser draaien en dan de kap wat strakker naar achter drukken, dan is die gleuf weg. Schroefjes zie je aan de buiten kant zitten, en er zit er 1 onder je zadel.
Verder is het in mijn ogen echt een stomme aktie dat je je orginele blauwe kap wit laat spuiten, maar daar zullen de meningen over verdeelt zijn