Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
bij mijn theorie stond dat er geen minimum mm stond voor het profiel als er maar wat op zat dat je het kon zienReinder schreef:Aangehouden vanochtend toen ik nog even snel voor school langs de supermarkt wou rijden, maar ik de verkeerde eenrichtingsweg nam:
- neger van de eenrichtingsweg (Bord c2) = 85 euro ?
- kale achterband
- brommer maakt teveel herrie
- brommer loopt waarschijnlijk te hard
laatste 3 punten moet ik volgende week maandag laten herkeuren op het politie bureau, dus netjes me originele uitlaat erop leggen, andere achterband (welke waar goedkoop?) en die herrie wat minder. Niets gehoord over het snelle spul (mn uitlaat dus) inleveren, dus dat doe ik dan ook mooi niet.
Maar kan iemand meer vertellen over de minimale profieldiepte op de band? Want ik dacht dat dat voor brommers niet gold..
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Hmm das mooi kut ! hopen voor je dat ze niets zeggen over ineens andere band/uitlaat lijtk em niet maar je hebt ersoms een paar tussen zittenReinder schreef:Aangehouden vanochtend toen ik nog even snel voor school langs de supermarkt wou rijden, maar ik de verkeerde eenrichtingsweg nam:
- neger van de eenrichtingsweg (Bord c2) = 85 euro ?
- kale achterband
- brommer maakt teveel herrie
- brommer loopt waarschijnlijk te hard
laatste 3 punten moet ik volgende week maandag laten herkeuren op het politie bureau, dus netjes me originele uitlaat erop leggen, andere achterband (welke waar goedkoop?) en die herrie wat minder. Niets gehoord over het snelle spul (mn uitlaat dus) inleveren, dus dat doe ik dan ook mooi niet.
Maar kan iemand meer vertellen over de minimale profieldiepte op de band? Want ik dacht dat dat voor brommers niet gold..
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Lekker dan!Boeki schreef:Wat nou vroeg opstaan, ik heb nog een week vakantie.![]()
OT: Een verdorie vieze brommer en me autotheorie gehaald met 2 fouten voor gevarenshit, en 1 voor verkeersregels.
Post eens een foto, ik ben wel benieuwdRikkert schreef:Mag mijn brommer weer ophalen bij het politiebureau
Hij is gewoon met 125cc blok goedgekeurd
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.