Komt trouwens uit 2004, en ja fun factor kan te hoog zijn want ik zie mij zelf al rijden op zn SM maar dan ook wheelies waar het maar kan, en dat is hier in de omgeving niet slim hahaha
en zo als aangegeven komt er ok zn tijd ook nog wel een SM bij

Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
nee hoorBoeki schreef:Dus jou pa betaald alles voor je ofzo?
Ik heb nog een week.Jon schreef:me boeken weer opgehaald, morgen gaat het weer beginnen
heb je ook geen introductieweek ofzo dan?Boeki schreef:Ik heb nog een week.Jon schreef:me boeken weer opgehaald, morgen gaat het weer beginnen
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Had je dan niet beter van je dikke reet af kunnen komen om in ieder geval een poging te doen het bedrag bij elkaar te werkenCooltruck schreef:nee hoorBoeki schreef:Dus jou pa betaald alles voor je ofzo?niet alles, eerst natuurlijk wel een deel omdat ik nog niet het volledige bedrag heb, maar wil dit natuurlijk wel terug betalen! en het is natuurlijk opzoek naar de beste deals! Had dus een mooie motor en erg goedkoop gevonden staat mn pa de (toch wel veilige) manier van betalen niet aan. Iemand ervaringen met Ebay escrow service ?? mij klinkt het erg veilig maar mn pa alleen niet die wil eerst motor zien en dan betalen -.-
ot: nog lekker een weekje vrij
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.