Maar over het idee van al je snelle spul inleveren niet, maar zo te zien doen ze dat dus niet?
Misschien alleen in bepaalde districten.
Gewoon orri maken en je hebt je papieren weer terug.
Dan gouw alles er weer opgooien en begrenzertje erop.

Tjaa , haha brommer is trouwens toch al zo'n beetje te koop binnenkort..D-Evo schreef:Kijk hier kan ik nog wel begrip voor hebben.
Maar over het idee van al je snelle spul inleveren niet, maar zo te zien doen ze dat dus niet?
Misschien alleen in bepaalde districten.
Gewoon orri maken en je hebt je papieren weer terug.
Dan gouw alles er weer opgooien en begrenzertje erop.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
Klopt, ben ik het ook met je eens. Maarja laat ze pedofielen pakken ofso.. Werk = Werk klopt haha.rickmanders schreef:achjaa, we kunnen allemaal wel zeuren da t naaiers zijn maar hun doen ook zn werk...
als wij onze brommers niet opvoerden dan was er ook niks aan de hand
Inderdaad. Zeiden wij ook al, dat niet iedereen zoals die josti's rijden op scootertjes hoppa volgas over het voetpad ofso. Ik rijd gewoon normaal en nooit volgas hoor.derbistarter schreef:Het gaat eigenlijk nergens meer over, want je hebt auto's die harder rijden dan toegestaan is en waarom mag een brommer dat niet? Als je je gewoon aan de regels houd is er niks aan de hand. Ga maar achter die scooterboys aan...
Wel klote dat je kentekenbewijs moest inleveren.
nou daar ben ik et niet mee eens...Dylanjj schreef:Als je iemand aanrijdt met 45km/h, is die net zo de lul dat als je hem met een wat hogere snelheid aanrijdt.
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Doen ze wel, waarschijnlijk heeft hij geluk gehad omdat de regeling pas net is ingevoerd.Venlonaer schreef:Ze nemen het snelle spul niet in beslag?
Mooi zo, dan verkoop ik mijn brommer niet.
Had al een begrenzer maar wil geen risico lopen dat ik de honderden euro's aan de verkoop van m'n setup kwijtraak aan die bureausmurfen.
Wel rot
Ik bedoel, niet meteen.spijker95 schreef:Doen ze wel, waarschijnlijk heeft hij geluk gehad omdat de regeling pas net is ingevoerd.Venlonaer schreef:Ze nemen het snelle spul niet in beslag?
Had al een begrenzer maar wil geen risico lopen dat ik de honderden euro's aan de verkoop van m'n setup kwijtraak aan die bureausmurfen.
Wel rot
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Zou het niet weten, maar denk dat je in dat geval wel gelijk hebtVenlonaer schreef:Ik bedoel, niet meteen.spijker95 schreef:Doen ze wel, waarschijnlijk heeft hij geluk gehad omdat de regeling pas net is ingevoerd.Venlonaer schreef:Ze nemen het snelle spul niet in beslag?
Wel rot
Pas als je de papieren terug wilt.