ik vind het eigelijk wel goed.
maar als ze je pakken ben je wel zuur.
en ze willen misschien ook een apk voor brommer's/scooter's invoeren.
dat vind ik persoonlijk wel goed wand als je soms ziet op wat voorn gebakjes ze rond rijden
slecht, dan ben je meteen je mooie setup kwijt maar die APK vind ik dan weer wel goed. Vraag me wel af als je gewoon een begrenzer hebt of ze hem dan nog steeds mee nemen voor technisch onderzoek? Want daar besparen ze de manuren mee, wat ook de rede was voor deze regeling had ik ergens gelezen.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken, vind het nog een beetje een vage berichtgeving.
Van de ene kant denk ik fijn want:
-Je brommer wordt niet meer meegenomen voor technisch onderzoek;
-Je kan dus gewoon met een dikke setup als het ware rondrijden als hij maar begrenst 45 loopt;
-Ze zitten niet aan je brommer te kloten;
-Je bent hem niet een eeuwigheid kwijt.
Alleen is mij bovenstaande nog niet helemaal duidelijk, wat daar wordt niet over gepraat in de berichtgeving.
Verder kun je als bovenstaande waar is gewoon zorgen dat je oude cilinder en misschien een uitlaat hebt als je gepakt wordt. Ben je niet je duur spul kwijt.
Ben benieuwd hoe dit in de praktijk gaat uitwijzen.
volgens kan je nu gewoon met begrenzer gaan rijden, want ze nemen hem niet meer mee voor technisch onderzoek, alleen als ze een begrenzer zien zitten ben je wel de lul denk
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Mooi kut, want nu wordt je altijd stopgezet door de politie waar en hoe je ook rijdt. Dus je bent altijd de lul als je politie tegen komt.
Gaat het nu meteen in? Of begin volgend jaar?
ze moeten gewoon weer ergens geld vandaan halen die kut regering
alsof je hier in dat regeringsland 16/18 ben en je kan niks snels handelen
en in amerika mag je al met een ferrari rijde op je 16e
maar opzoekgaan naar een 2e frame dan maar, voor het geval dat
en als die is goedgekeurd mag het wel
maar als die ontgrenst is is die ook opgevoert
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Dennis H schreef:ze moeten gewoon weer ergens geld vandaan halen die kut regering
alsof je hier in dat regeringsland 16/18 ben en je kan niks snels handelen
en in amerika mag je al met een ferrari rijde op je 16e
maar opzoekgaan naar een 2e frame dan maar, voor het geval dat
en als die is goedgekeurd mag het wel
maar als die ontgrenst is is die ook opgevoert
bij een andere advertentie stond dat je je snelle spul werd ingenomen
Waarom is apk een goede regel? Een miniscuul percentage van de ongevallen komt door gebreken aan het voertuig, de apk zorgt er alleen voor dat je je brommer eens in het jaar moet afvoeren.
Ben eigenlijk ook wel weer van plan de gpr eruit te gooien... ik kan gewoon niet normaal rond rijden zonder politie om me heen en vooral met deze regeling is het nog EXTRA opletten...
maatje van me heeft gister een GLOEDnieuwe Leovince V6 onder z'n Evo gehangen (trok als een beest) en vandaag is hij gepakt ondanks dat hij eerst wegreed voor de Politie-scooters
Gezegt dat ie 5-bak had en ging 77 op de roller. Kentekenbewijs ingeleverd en morgen dus weer alles zo standaard maken.
Dit zet me niet echt aan om verder met de hobby te gaan en anders maar koetel de koet 60 rijden..
Welke kant je ook opgaat, De kraai vliegt altijd naar het westen
Dartiax schreef:Ben eigenlijk ook wel weer van plan de gpr eruit te gooien... ik kan gewoon niet normaal rond rijden zonder politie om me heen en vooral met deze regeling is het nog EXTRA opletten...
maatje van me heeft gister een GLOEDnieuwe Leovince V6 onder z'n Evo gehangen (trok als een beest) en vandaag is hij gepakt ondanks dat hij eerst wegreed voor de Politie-scooters
Gezegt dat ie 5-bak had en ging 77 op de roller. Kentekenbewijs ingeleverd en morgen dus weer alles zo standaard maken.
Dit zet me niet echt aan om verder met de hobby te gaan en anders maar koetel de koet 60 rijden..
Ben blij dat ik ooit de pliesie heb wijs gemaakt dat m'n derbi een 3 bak had, ging mooi 47 op de rollen.
bah wat wordt nederland toch een mega klote land! laat die brommers gewoon std 75 lopen net zo als in andere europese landen (denk aan italie/spanje enzovoort) het is toch één gemeenschap waaram dan verschillende regels
strax is het nog cheaper om op een motor te toeren op je 16 dan een brommer
Cooltruck schreef:bah wat wordt nederland toch een mega klote land! laat die brommers gewoon std 75 lopen net zo als in andere europese landen (denk aan italie/spanje enzovoort) het is toch één gemeenschap waaram dan verschillende regels
strax is het nog cheaper om op een motor te toeren op je 16 dan een brommer
doe dan 80 en dan mag je ook over de die wegen heen rijden
Door die klote regering stort heel de brommermarkt ook inelkaar
vorig jaar dat rbw zo duur
nu dit gezijk weer
let maar op volgendjaar moet er een gps systeem op je brommer hebben,,
dat ze overal konden controleren hoe hard je overal gaat
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas