oke best knap van mezelf dat ik op het tijdstip van die post nog wat nuttigs kon doen! YEAHluco schreef:zou een lege accu kunnen zijn, want die temp meter werkt alleen op gelijk stroom.
Slapen doei.

oke best knap van mezelf dat ik op het tijdstip van die post nog wat nuttigs kon doen! YEAHluco schreef:zou een lege accu kunnen zijn, want die temp meter werkt alleen op gelijk stroom.
Slapen doei.
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
Le derbi schreef:post wat foto,s man
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!Le derbi schreef:nog steeds geen foto,s word tijd dat ik hier een slotje op gooi niet![]()
![]()
![]()
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Hahahahah.Dick schreef:Ja van zn nieuwe vriedinnetje, wordt meer naar gekeken als een vers op gebouwde Derbi