wat doet nou juist een grotere carburateur
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi senda x-treme '05
wat doet nou juist een grotere carburateur
heey had me even nog een derbi gekocht voor stukken maar daar zit een 21mm op wat doet dit nu juist met een grotere carburateur en moet ik dezelfde sproeier behouden ik heb een 70cc airsal en en leovince v6 chap er onder hangen of zou ik voor meer trekkrachtmen technigas e-nox eronder hangen ?
setup:
70cc airsal
leovince v6
21mm carbu momenteel nog 14
twv 13-71
70cc airsal
leovince v6
21mm carbu momenteel nog 14
twv 13-71
- Royal-Tuning
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: DRD Black Edition
Re: wat doet nou juist een grotere carburateur
je zit sneller aan je top met een grotere carb
Reinder schreef:Dat gaat te hard voor velglint, met velglint kan je maximaal 70. Wist je dat niet eens?
- derbirijder16
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing 85
je hebt meer vermogen dus onderin meer dan bijvoorbeeld standard 17,5 en doet 21 heb je een betere gasreactie omdat die dan in 1keer meer benzine geeft dn een 17,5niels1996 schreef:heey had me even nog een derbi gekocht voor stukken maar daar zit een 21mm op wat doet dit nu juist met een grotere carburateur en moet ik dezelfde sproeier behouden ik heb een 70cc airsal en en leovince v6 chap er onder hangen of zou ik voor meer trekkrachtmen technigas e-nox eronder hangen ?
je gaat wel meer verzuipen als je een helemaal optrekt maar licht aan je eigen rijstijl
Agent : jongenman jij reed 90 waar je 50 mag
Jongen: Dat rij ik altijd :p
-
- Beginnende tuner
dat hier boven klopt dus niet, in theorie is het, hoe kleiner de carb hoe harder je trekt onderin, dat gaat tot zoverre, dus denk niet dat je met een 10 mm keihard trekt, vaak is het hoe groter je hebt, hoe harder je gaat, dus echt voor bovenin, te groot is ook niet goed, dan krijg je overkill, of hij doet onderin helemaal niks meer, 21mm is een goede grote bij je setup
ik lag uit: doek insmeren met 2 takt olie, achter je krukas drukken en krukas ronddraaien, voila je gruis ligt op je doek, derbi-ftl zet zichzelf voor schut
En dan valt de doek plotseling in je carter, kun je blokje ophalen om de doek eruit te halen
En dan valt de doek plotseling in je carter, kun je blokje ophalen om de doek eruit te halen
- derbirijder16
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing 85
licht eraan welke setuphondafreak1 schreef:dat hier boven klopt dus niet, in theorie is het, hoe kleiner de carb hoe harder je trekt onderin, dat gaat tot zoverre, dus denk niet dat je met een 10 mm keihard trekt, vaak is het hoe groter je hebt, hoe harder je gaat, dus echt voor bovenin, te groot is ook niet goed, dan krijg je overkill, of hij doet onderin helemaal niks meer, 21mm is een goede grote bij je setup
Agent : jongenman jij reed 90 waar je 50 mag
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi senda x-treme '05
heb een 70cc airsal
leovince v6
is dit dan goed ?
leovince v6
is dit dan goed ?