Ik reed met mijn vrachtwagen op 200m van mijn thuis een rotonde af. Op hetzelfde moment rijdt die brommer op het fietspad wat gescheiden ligt van de rotonde. Staan kleine haaientandjes op het fietspad en een klein voorrangsbordje. Ik heb dus voorrang.
Hij dacht van niet. Resultaat:
Ik een deuk in m'n vrachtwagen(al gefixt) en hij z'n voorvork krom.
Maar nu komt het leuke

Hij staat op en begint af te lopen:
'jij met je kut camion let op homo ... Dode hoek... Ik maak u arm... Bel m'n pa...'
Ik: We zullen foto's nemen, ik woon hier 200m vandaan, gaan we het daar even regelen

Nadat die weer een minuutje aan het schuimbekken was ging die akkoord(ondertussen had die pappie al aan de lijn gehad)
Toen we bij m'n thuis waren was pappie al gearriveerd. Na een hele discussie (ze wouden maar niet geloven dat hij voorrang moest verlenen..
Geen probleem meneer! Halen we de politie erbij!
Zo gezegd zo gedaan. Aan de telefoon (waar zij bijstonden) zei ik: 'oh ja, vergeet je ook de rollen niet? Ik ken niets van brommers maar zo'n mooie yasuni krulpijp lijkt met niet standaard. En die hpi onsteking ook niet.'
Dat joch werd al zo wit als melk. Pap had niets door

Politie gekomen, ding liep netjes 80 op de rollen, takeldienst heeft weer euries verdient

Nou is het vezekeringswerk

Heerlijk marginale 16 jarige jongetjes met vaders die werkloos zijn en denken geld te vangen