Ideen voor mijn DRD racing

Hier kun je alle vragen en opmerkingen kwijt over uiterlijk en styling op brommer (Derbi) gebied.
Gentjuh
Beginnende tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD racing

Ideen voor mijn DRD racing

Ongelezen bericht door Gentjuh »

Hoi allemaal, ik ben me een rotje aan het zoeken naar combinaties maar het is echt moeilijk om te kiezen hoe ik het ga doen, ik heb binnen kort een zwarte yz crosskap op mijn derbi drd racing met blauwe velgen (alom bekend), maar ik zoek een combinatie, ik wil alleen mijn FRAME niet spuiten dus gewoon grijs laten, mijn voorvork ook grijs laten, maar ik heb dus een zwarte crosskap alleen wil ik mijn 85 stickers eraf, maar ik zag dat iemand zijn spatbord wit had dat leek me ook wel mooi alleen hoe zou het staan als ik mijn achterkappen ook wit maak en mijn voorspatbord wit en een witte crosskap? of word het dan allemaal te wit?
graag jullie meningen want ik ben die standaard 85 zat en wil wat aan mijn brommert veranderen, het volgende ben ik aan het veranderen: stel je voor dat hij helemaal standaard is, Een gianelli conti carbon demper, een yz zwarte crosskap, kentekenplaathouder van luco :thumbup: , een spotje, en ik heb een kunststof primer gekocht, ontvettingsmiddel heb ik en zwarte glans lak, ik had het idee om mijn spatbord zwart te spuiten maar toch jullie meningen graag :happy:

Ik zou het echt chill vinden als jullie er photoshops of afbeeldingen bij kunnen plaatsen van ideen, ik hoop dat het met jullie hulp wat moois kan worden :thumbup:
Ultra Fox
Derbi fan
Vervoersmiddel: XtremeR

Re: Ideen voor mijn DRD racing

Ongelezen bericht door Ultra Fox »

Waarom wit als ik vragen mag?
Ik vind wit niet een kleur voor een brommer...
Doe hem dan zwart/blauw oid.
Gentjuh
Beginnende tuner

ja idd, dat vind ik ook, ik heb dit op google gevonde, miss iets te zwart maar ik vind het wel mooi!
ik zat aan zoiets te denken,
http://www.google.nl/imgres?q=derbi+drd ... 00&bih=776" onclick="window.open(this.href);return false;
Gentjuh
Beginnende tuner

Of, zwarte crosskap - blauw spatbord origineel - zwarte achterkappen - achterspatbord wit spuiten om toch wat wit in de brommer te houden? (achterspatbord bedoel ik dat boven je achterwiel, niet het achterkapje ;)
Ultra Fox
Derbi fan
Vervoersmiddel: XtremeR

Ongelezen bericht door Ultra Fox »

Wat bedoel je dan met die zwarte achterkappen?
De achterkappen zitten ja boven het achterwiel.
Gentjuh
Beginnende tuner

met de achterkappen bedoel ik de 85 kappen
Plaats reactie