Voor de route moeten we ff een paar uitzoeken ik weet er wel 1 of 2 maar dat komt later wel.

ik ben eindelijk klaar met mijn toetsweek! havo 5 here i come!julianspaans schreef:maar er moet nog ff een route komenheeft iemand hier al over nagedacht?
tja, is niet leuk als we straks met ze alle op de roller moetenjulianspaans schreef:Mooie wegen zijn het leukste denk ik, want aan lange rechte wegen is niks aan vind ik en voor politie ben ik niet bang![]()
rijdt iedereen brommer trouwens wel een beetje door?
kan je alsjeblieft even een route uitstippelen op google maps en daar een print screen van maken? dat is makkelijker om te zien. Ik kom daar niet uit de buurt dus ik zou het niet allemaal kennen daar.DerbiRijder schreef:Ik ken de omgeving wel redelijk dus ik.zat te.denken aan een stukje stad beetje langs de plassen en stuk land weg en dan weer langs provicale weg terug.
startpunt Hilversum bij Beeld en geluid? weet iedereen wel te vinden denk ik. dan richting s`gravenland door loosdrechtse plassen richting nigtevecht door naar weesp en.dan via provicale weg terug naar hilversum. goede route ?