Ik kan wel onderlangse uitlaten stralen, onze kabine is 8.5 meter langderbi-yzf schreef:Bovenlangs wel, onderlangs meestal niet omdat die langer zijn dus niet in mijn cabine kunnenBoeki schreef:Kunnen uitlaten ook gestraald worden?
gr

Ik kan wel onderlangse uitlaten stralen, onze kabine is 8.5 meter langderbi-yzf schreef:Bovenlangs wel, onderlangs meestal niet omdat die langer zijn dus niet in mijn cabine kunnenBoeki schreef:Kunnen uitlaten ook gestraald worden?
gr
HayeSM schreef:is toch het zelfde... sukkel!
25 euroHayeSM schreef:kost dat ongeveer.. wil dan 4 doppies van 5 doorsnee en totaal 6 lang ofzo
20 als je goede maten enzo hebtoffroad schreef:wat zijn de kosten voor het maken van een remklauwadapter?![]()
wat jij wiloffroad schreef:van aluminium he?
kan wel, maar zal niet goedkoop zijn, heb je zelf rvs? want k heb dat niet, zou ik moeten bestellenaQuilla schreef:Kun jij ook dempers draaien uit rvs? Als ik een tekening mee lever?
En wat kost dit per demper?
omdat ik niet heel vaak meer hier op t forum zit kunnen jullie beter ff smsen, of eventueel bellen maar ben meestal aan t werk, smsen heb je meteen reactie terug ---> 06 21 11 65 51Paultjee95 schreef:Wat gaat het in totaal kosten inclusief onderdelen als je mijn blok reviseert en mijn voorvork keerringen vervangt?
Ik heb een MH Ryz met AM6 blok.
Gr