lampen gaan niet
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi senda x-treme 2008
lampen gaan niet
hallo ik heb mijn brommer binne gedaan voor onderhoud en de elektriciteit was ook stuk nu is dat wel gemaakt maar men voor en achterlicht werken nog altijd niet men achter licht gaan wel als ik rem dus stuk is het niet ermoet ergens iets verkeerd zijn aangesloten denk ik, weet iemand waar ik is naar moet kijken of heeft iemand foto's hoe de kabel moeten zitten
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: derbi senda xtreme puch maxi honda scoopy honda vision en de beruchte fiets :P
honda scoopy - Locatie: amstelveen
Re: lampen gaan niet
alle stekkers controleren op corosie en meschien heb je wel draadbreuk of indd je bedrading zit niet goed aangesloten er zijn zo veel opties
- M3NN0
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Extreme 2009 70cc
Inderdaad, alle draden nalopen en eventueel even doormeten met een spanningsmeter.
Als dat niet lukt kan je zelf ook nog een kabel leggen van contact naar achterlicht/voorlicht.
Maar ik zou eerst je draden controleren
Als dat niet lukt kan je zelf ook nog een kabel leggen van contact naar achterlicht/voorlicht.
Maar ik zou eerst je draden controleren

Racing Gerrit schreef:Ja het zal allemaal wel stoer zijn.
Maar ik vraag even hoe ik dat op kan lossen.
Pieke schreef:En zo dames en heren, krijg je een ban. Helemaal gratis. Account van 1 dag oud en dan zulk taalgebruik? Nee, dankje..
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: KTM 690 SMC-R 2014
ik heb precies zelfde probleem maar kabelboom is 3maanden oud en geen draad breuken heb alles door gemeten
geen breuken spoel geeft stroom af geen corrosie iemand een oplossing nieuwe delen bobine ontsteking kabelboom spanings regulator timercheck kasje ik snap er gewoon geen hol van de lampen zijn nog heel voor gewoon normalen lamp achter led en rem licht werkt wel iemand die mij kan helpen pls kweet het echt niet meer
geen breuken spoel geeft stroom af geen corrosie iemand een oplossing nieuwe delen bobine ontsteking kabelboom spanings regulator timercheck kasje ik snap er gewoon geen hol van de lampen zijn nog heel voor gewoon normalen lamp achter led en rem licht werkt wel iemand die mij kan helpen pls kweet het echt niet meer

Fuck The woute
Gewoon Gas op Die Lollie
Gewoon Gas op Die Lollie
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition (Sold)
Sachs SpeedJet R (Sold),
Yamaha Aerox (Sold),
Puch Maxi Sprinter (For Sale),
Yamaha YZ250F 2004 (Sold),
Derbi DRD Racing 2008 (Sold)
Yamaha Aerox 70,
Peugeot 205 CTi,
Derbi DRD Racing 2008 Project 3x - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=8087
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=13148 - Locatie: Mierlo en Leende, Noord-Brabant
Het is toch beter dat je lampen niet gaan dan dat ze wel gaan?
Dadelijk heb je helemaal geen licht meer, omdat ze allemaal gegaan zijn...
Alle draden checken.
Dat allemaal gedaan, kijken of je lampjes het wel doen.
Dadelijk heb je helemaal geen licht meer, omdat ze allemaal gegaan zijn...

Alle draden checken.
Dat allemaal gedaan, kijken of je lampjes het wel doen.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
- M3NN0
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Extreme 2009 70cc
Anders breng je hem naar de brommerboer
Dan weet je zker dat alles weer werkt 

Racing Gerrit schreef:Ja het zal allemaal wel stoer zijn.
Maar ik vraag even hoe ik dat op kan lossen.
Pieke schreef:En zo dames en heren, krijg je een ban. Helemaal gratis. Account van 1 dag oud en dan zulk taalgebruik? Nee, dankje..