Ik word over ongeveer 2 weken 18, heb mijn praktijkexamen al gepland en wil natuurlijk een auto kopen. Daarom verkoop ik hierbij mijn Derbi. Ik heb hiervoor een andere derbi gehad. Deze werd helaas gestolen maar toch wilde ik graag een nieuwe. Toen kwam ik deze tegen. Ik kende de jongen van wie deze derbi was, dus weet dat hij voordat ik hem had ook al goed onderhouden was. Zelf heb ik dat uiteraard ook gedaan. Het motorische onderhoud is allemaal bij de dealer gedaan, hier zijn op aanvraag natuurlijk ook allerlei bonnen en facturen van aanwezig.
Wat zijn de exrta's van een "DRD Limited" Derbi:
-Een gilimiteerde uitgave van 1250 stuks, waarvan 50 in Nederland.
-Zwarte gietwielen ipv spaakwielen.
-USD (Up-Side-Down) voorvork
-Dubbele remschijven voor (En remklauwen)
-Wave remschijven, voor en achter
-Snelgas
-Alluminium Pro-link Achterbrug
-Digitale Teller
-RVS uitlaat
Natuurlijk heb ik deze derbi helemaal naar mijn eigen smaak gemaakt. Zoals het volgende:
-Achterbrug volledig gepolijst
-Kroonplaten zwart gespoten
-Voetjes van de voorvork zilvergrijs gespoten
-Voetsteuntjes van de bestuurder zwart gespoten
-Voetsteuntjes passagier verwijderd (Mooie smoes om niemand achterop te hoeven, dat vind ik zelf namelijk niet fijn rijden)
-de D op de Radkappen gemodificeerd met wit en goud lint
-Kenteken verplaats + een mooi klein LED achterlicht
-Merkstickers in het achterspatbord (Naam word verwijderd bij aankoop)
-Xenon look voor beter zicht
-Michellin Pilot Sporty voor- en achterband
-Uitlaat netjes gepolijst
-Voorvorkprotectors hoogglans zwart gespoten
Natuurlijk zijn er nog wel meer kleine dingen die ik aan het uiterlijk heb veranderd.
Motorisch is die dus bij de dealer in onderhoud geweest en volgens de dealer kan er met de olie (voor de mengsmering) die er nu inzit nog meer dan 20.000 km gereden worden. Het blok is namelijk zo'n 500km geleden gereviceerd. In de winter heeft die mooi warm in de garage gestaan en had ik een ander brommertje om mezelf te vervoeren. Vandaar dat ik er de laatste paar maanden ook nauwelijks meer op gereden heb.
Alle onderdelen zoals knipperlichten etc, krijgt u er bij.
Ook een zeer goede set Winterbanden, die ik van de vorige eigenaar er ook bij kreeg. Zelf niet gebruikt, omdat ik er in de winter niet mee reed. In verband met gladheid en pekel etc.
Mocht ik iets vergeten zijn of mocht u nog vragen hebben kunt u altijd contact met mij opnemen, ik hoop u genoeg geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Javen Brouwer

PS: Hou het bieden graag reeël.