WTF is er aan de hand? Ik heb al 3 koppakkingen liggen, waarvan er geen enkele past !
De gaatjes van de originele koppakking die ik pas binnen heb passen zelfs niet op de tapeinden???
EDIT: shit man die van bromfietsshop hebben me een oud model pakking verzonden! Weeeeer langer wachten!
Ja hij is af hoor, maar rijd alleen nog niet, starten wel
Er zit een 94 sproeier in maar de benzine spuit er langs de uitlaatpoort terug uit, is dat wel normaal? Hij is dus direct verzopen en valt dan uit.
Jonasz schreef:Ja hij is af hoor, maar rijd alleen nog niet, starten wel
Er zit een 94 sproeier in maar de benzine spuit er langs de uitlaatpoort terug uit, is dat wel normaal? Hij is dus direct verzopen en valt dan uit.
Grtz
Werkt de ontsteking wel goed? Want dat is volgens mij niet normaal...
everyone can pis on the floor be a hero and shit on the ceiling
Je weet toch dat een 2 takt een hele bende benzine weer terug uit zn uitlaat pakt om weer te verbranden? Dan is het niet zo gek als die zonder pijp niet loopt eh!
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
Sorry voor de late update, had examens. Derbi werkt, maar alleen gaat hij in hoge toeren zonder dat ik gas geef Je hoort em gewoon heel hard stijgen, op minder dan 10 seconden lijkt het precies alsof hij gas open is.
Iemand een oplossing?
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
Inderdaad wat Luco ook zegt, misschien zit er iets verkeerd bij je gasschuif.
Op een of andere manier had ik namelijk mijn gasschuif er verkeerd op in.
Je carburateur sluit ook goed aan op je spruitstuk en op het luchtfilter?
Jonasz schreef:WTF is er aan de hand? Ik heb al 3 koppakkingen liggen, waarvan er geen enkele past !
De gaatjes van de originele koppakking die ik pas binnen heb passen zelfs niet op de tapeinden???
EDIT: shit man die van bromfietsshop hebben me een oud model pakking verzonden! Weeeeer langer wachten!
Jonasz schreef:WTF is er aan de hand? Ik heb al 3 koppakkingen liggen, waarvan er geen enkele past !
gratis nieuwe van hem weer gekregen voor nt dan?
want hij zit zo namelijk niet in elkaar
Jup gratis nieuwe gekregen, wel hééél lang moeten wachten! Anders was ie al veel langer klaar geweest..
Ik merkte dat men voetpakking niet zo goed zat, dus haalde ik men cilinder er even af (origineel) en toen zag ik dat in men cilinderkop dat rubberen ringetje (pakking aan bougie) stuk was. Kan dit veel kwaad?