Klopt wel.rocherbmx schreef:ooh ik heb me laten vertellen dat alleen de limited editions snelgas hadden , maar blijkt dus niet zo
Jij hebt geen snelgas.
Limited hebben allemaal standaard snelgas.
Klopt wel.rocherbmx schreef:ooh ik heb me laten vertellen dat alleen de limited editions snelgas hadden , maar blijkt dus niet zo
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
even een plaatje overheen laten lassen is het makkelijkste en verstandigsterené schreef:hee, ik heb een snee van 2 cm in me uitlaat, voor aan de bocht.. hoe kun je dit het beste tijdelijk afdichten? ik zit te denken aan iets tussen een slangenklem en dan fiks aandraaien.. maar wat? katoen of wol gaat niet denk.. rubber misschien?
alvast bedankt!
en loopt een scr corse hm50/70 goed op standaart 50cc?
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
DaanS schreef:Ik vind de Yasuni Cross niet echt lekker lopen op een 70 cc.KREGO schreef: waarom is de hm meer een 50cc uitlaatje?
Maar hij doet er niet voor onder hoor
haha wat is dat voor scooterzaak dnjony schreef:Bij een scooter zaak vertelde ze mij dat als je een wheelie maakt en je remt slijten je remblokjes sneller maar na mijn gedachte is dat stieren poep, wat denken jullie?
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Volgens mij verspreken ze zich ook wel eens als je vraagt hoe duur iets isjony schreef:Niet meer remmen, als jij even kijkt hoe dat in het verkeer uitpakt zal ik erover nadenken.
Maar daarom, ik vond er ook al niks van kloppen maar brommer boeren hebben we vaker de neiging om gekke dingen te zeggen volgens mij.
Dat is dus het verschil met de orginele, had het eens vaag opgezocht maar vond het niet meteen.Pieke schreef:Zet dat nieuwe bidalot huis erop? Dan heb je al 6 platen en een gelagerd koppelingshuis. Ideaal voor jouw setup dus