Moet lukken dus, en aanhanger is niet moeilijk om te rijden. Met vrachtwagen lukt me dat ook, en volsmij heeft remy een aanhanger staan. Dus mrogen ff slagen en dan zijn we aanwezig
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig .
Ja iedereen zegt dat ik makkelijk slaag, instucteur ook. Maar ik denk dat ik zak, gewoon omdat karma op een of andere manier een bitch is. Maar dan zal het wss wel meevallen.
Nu weer OT over deze bazenmachine.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig .
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD Renault Clio 1.2 16v SOLD DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD BMW E36 320i COUPE
JavenDrD schreef:ik kom wel met de tosser..
Nee remy, als je een aanhanger regelt kan ik rijden.. Zit een afneembare trekhaak op mijn auto.
Heb je be dan
Is niet nodig, als je totale combinatie maar onder de 3500kg zit.
Dat moet jij weten als je net je autorbw gehaald hebt
Weet ik ook
Aanhangwagen t/m 750 kg
Geeft de bevoegdheid tot het besturen van een personenauto met een aanhangwagen die, inclusief laadvermogen, niet meer weegt dan 750 kg.
Aanhangwagen meer dan 750 kg
In bepaalde gevallen is het bovendien toegestaan een zwaardere aanhangwagen dan 750 kg. te trekken met alleen geldig Nederlands rijbewijs B. Daar zijn echter twee voorwaarden aan verbonden:
de aanhanger mag, inclusief laadvermogen, niet meer wegen dan de ledige massa van het trekkende motorvoertuig;
de toegestane maximum massa van de totale combinatie mag niet meer zijn dan 3500 kg.
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD Renault Clio 1.2 16v SOLD DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD BMW E36 320i COUPE