Heb geen project hoor

Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Sowieso doen! echt vet als je van auto's/motors houdt...DaanS schreef:Uitnodiging van een vriend om mee te gaan naar Spa Francorchamps ofzoiets
Denk ik wel, hij wist het ook niet zeker.D-Evo schreef:Ow stoer, leuk man!
Dan hebben we het over formule 1 of wah?
JammerDick schreef:Gaan als je niet wil , ga ik
Ja en ook nog een beetje fail, want ze twijfelt wel nogJvS schreef:WIN!a.lexx schreef:Jasper, waar is die uitlaat dan wel voor? Is wel echt een flinke expansie haha.
Vanavond het meisje gefixt wat ik al heel lang leuk vindideale nieuwe aanwinst
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Ik ben ook op Spa geweest 2 jaar terug bij de F1.DaanS schreef:Denk ik wel, hij wist het ook niet zeker.D-Evo schreef:Ow stoer, leuk man!
Dan hebben we het over formule 1 of wah?
We hadden het er op de terugweg van school nog over, en hij wist wel dat er F2 auto's in voorkwamen. (zo heet dat toch, de iets minder snelle dan de F1's?)
Die pa werkte voor zo'n bedrijf dat die auto's sponsort, en die mocht zijn zoon en een vriend meenemen.
Wel leuk
@Dick, zeker! Ben een grote fan op het gebied van auto's en motoren![]()
En we hadden een plaats in het midden van de baan ofzo, waarbij de start en de finish waren.
Dus die je ze vol optrekken en lekker voorbij scheuren
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!