Even een vraagje.. Ik heb op easyparts kappen gevonden voor een DRD Xtreme (http://www.easyparts.nl/showdrawing/131 ... Parts.html" onclick="window.open(this.href);return false;) en die kosten totaal maar ongeveer 100 euro!? En kappen voor mijn bouwjaar (2009) kom ik rond de 500/700 euro uit.
Nou mijn vraag: kunnen deze kappen met een beetje lassen en doen ook op een type Xtreme van 2009? Heb er wel veel tijd voor over en een lasapparaat en ervaring met lassen heb ik ook.
Dus is er een mogelijkheid dat dit gaat passen? want dat scheelt zeker een paar honderd euro, en de kappen zijn nog veel vetter ook!
ja dacht ik ook al. En dan doe ik wel helemaal compleet zeg maar, ook zadel van dat type pas maken als dat lukt. dat je zegmaar niet ziet dat het niet hoort :p
Voor die 173 extra doe ik het ook nog wel :p en dan heb ik nog mooiere kappen ook
Nee maar moet even kijken als het mogelijk is. Ik ken iemand die dat nieuwe type heeft en ik zal hem er wel is naast zetten. Ff zadel er af en goed kijken naar de bevestigingspunten.
Vinkie schreef:Voor die 173 extra doe ik het ook nog wel :p en dan heb ik nog mooiere kappen ook
Nee maar moet even kijken als het mogelijk is. Ik ken iemand die dat nieuwe type heeft en ik zal hem er wel is naast zetten. Ff zadel er af en goed kijken naar de bevestigingspunten.
Lukt het niet ofzo? facking 4 posts achterelkaar...
Maar Vinkie, die kappen kun je pasmaken hoor. Ik raad dan wel een 2de hands DRD zadel aan, anders las je het straks verkeerd, en past het allemaal niet goed, en dat zou zonde zijn! Beste kun je dan een DRD zadel halen. Dat sluit ook zo en zo beter aan op de kappen vanwege de vorm
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Rikkert schreef:Lukt het niet ofzo? facking 4 posts achterelkaar...
Maar Vinkie, die kappen kun je pasmaken hoor. Ik raad dan wel een 2de hands DRD zadel aan, anders las je het straks verkeerd, en past het allemaal niet goed, en dat zou zonde zijn! Beste kun je dan een DRD zadel halen. Dat sluit ook zo en zo beter aan op de kappen vanwege de vorm
Dus als ik het zo begrijp zeg je dat ik eerst beter een zadel van een DRD kan kopen en kijken als het allemaal lukt?
Mmm staat er toevallig nog een drd zadel te koop? Wel een zwarte graag :p Wil morgen meteen beginnen haha
Frame is verder hetzelfde van een DRD(Xtreme) ? Dus accubak enzo.
Rikkert schreef:Lukt het niet ofzo? facking 4 posts achterelkaar...