voetbal is voor mannen met 1 bal motorcross voor mannen met 2

Dacht m'n vader daar maar zo overLe derbi schreef:kut voetbal,
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Je bedoelt dit:Le derbi schreef:kut voetbal,
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Snap ik, maar je hebt ze ook met crossbandenRikkert schreef:Zijn legale motoren
4 takt heeft ook veel onderhoud nodig. En met crossbanden kun je ook de weg op, slijt alleen wat harder. Mar als je een legale enduro koopt, dan komen er toch SM banden onderDaanS schreef:Snap ik, maar je hebt ze ook met crossbandenRikkert schreef:Zijn legale motoren![]()
Denk dat als je veel op de weg rijdt, de 4 takt moet nemen, en voor wat kleinere ritjes de 2 takt.
4 Takt heeft minder onderhoud nodig dan de 2 takt, maar als er iets kapot loopt, ben je redelijk wat kwijt
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Klopt, maar minder dan de 2 takt naar mijn mening.Rikkert schreef:4 takt heeft ook veel onderhoud nodig. En met crossbanden kun je ook de weg op, slijt alleen wat harder. Mar als je een legale enduro koopt, dan komen er toch SM banden onderDaanS schreef:Snap ik, maar je hebt ze ook met crossbandenRikkert schreef:Zijn legale motoren![]()
Denk dat als je veel op de weg rijdt, de 4 takt moet nemen, en voor wat kleinere ritjes de 2 takt.
4 Takt heeft minder onderhoud nodig dan de 2 takt, maar als er iets kapot loopt, ben je redelijk wat kwijt
Ga jij maar eens op een nat wegdek remmen met crossbanden.Rikkert schreef:4 takt heeft ook veel onderhoud nodig. En met crossbanden kun je ook de weg op, slijt alleen wat harder. Mar als je een legale enduro koopt, dan komen er toch SM banden onderDaanS schreef:Snap ik, maar je hebt ze ook met crossbandenRikkert schreef:Zijn legale motoren![]()
Je hebt een voorremjony schreef:Ik vroeg aan een vriend van mij kun je ff me ketting inspuiten met die ketting spray, Ja is goed zegt hij dus ik loop met de brommer hij sprayen of olie, weet niet meer wat het was. Wil ik remmen heeft hij het ook zonder door te hebben op de remschijven gespotentoen was me remweg ook ff 100meter
.
+1DaanS schreef:Je hebt een voorremjony schreef:Ik vroeg aan een vriend van mij kun je ff me ketting inspuiten met die ketting spray, Ja is goed zegt hij dus ik loop met de brommer hij sprayen of olie, weet niet meer wat het was. Wil ik remmen heeft hij het ook zonder door te hebben op de remschijven gespotentoen was me remweg ook ff 100meter
.