Het Ongelukken Topic
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Pro 2007
Re: Het Ongelukken Topic
Ging dus laasts keer weer rijden ik dacht is niet zo glad meer. Ik rijd dus met 20 km/h de bocht in en gleed gewoon tegen de stoeprand aan.
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: DRD #85 2009 mhr80 team
Bij mij zijn de kosten van een advocaat inbegrepen in mijn verzekering.. Mss bij hem dan ook?wippo schreef:Beetje late reactie van mij misschien, maar ik zou geen geld aan een advocaat gaan uitgeven hiervoor, is toch weggegooid geld. Je denkt toch zelf ook niet dat de rechter de gemeente aansprakelijk gaat stellen voor jouw rijgedrag?D-Gijs schreef:Reed over een fietspad, gewoon asfalt met een slijtlaag van grind... Super strak fietspad, behalve in de bocht, waar allemaal los grind lag. Mn voorwiel gleed dus gewoon weg, waardoor ik op mn muil klapte. Rechterbeen kon ik de steentjes uit mn knie vissen, en de linkerbeen vol met krassen van de stepjes. Stuur krom, gashandvat kapot, vspb kapot, stepjes beschadigd + mn kleding kapot. 2 weken rondgelopen met een knie zo dik als een sinaasappel. De gemeente waar het gebeurd was aansprakelijk gesteld vanwege achterstallig onderhoud. Zei weigeren de €450 euro te betalen, omdat er volgens hun buitendienst het fietspad in orde was, en dat je altijd rekening moet houden dat er wat losse steentjes op het fietspad liggen... jammer voor hun dat ik 3 getuigen heb die zelf ook al bijna uit de bocht vlogen. Dus via de rechtsbijstand (ben ik voor verzekerd) houd zich nu een advocaat ermee bezig... Loopt al 6 maanden dit geintje, en hoop toch dat ik mn geld nog terug krijg :S

-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi senda extreme sm
Ja dat is bij mij dus ook, kost me geen cent. had er zelf anders echt geen geld ingestopt. Rechtsbijstand heeft het eerst zelf geprobeerd maar kwamen er niet uit, dus die hebben een advocaat ingeschakeld. (doen ze ook niet zomaar lijkt me)
@ Wippo, hoezo mijn rijgedrag? Heeft daar niks mee te maken. Ik heb daar niet harder als 20 gereden, en als ik er 40 had gereden, dan ben in ik nog niet in de fout! Het punt is dat er gewoon geen losse hoop grind op het fietspad mag liggen...
@ Wippo, hoezo mijn rijgedrag? Heeft daar niks mee te maken. Ik heb daar niet harder als 20 gereden, en als ik er 40 had gereden, dan ben in ik nog niet in de fout! Het punt is dat er gewoon geen losse hoop grind op het fietspad mag liggen...
- Lex
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Suzuki DRZ400SM
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=6725
Dat is hetzelfde zeggen als je over een putdeksel rij en uitglij omdat het net geregend heeft.D-Gijs schreef:Ja dat is bij mij dus ook, kost me geen cent. had er zelf anders echt geen geld ingestopt. Rechtsbijstand heeft het eerst zelf geprobeerd maar kwamen er niet uit, dus die hebben een advocaat ingeschakeld. (doen ze ook niet zomaar lijkt me)
Nee, dan had je daar niet schuin overheen moeten gaan, denk eens na man, is gwn dom van jezelf
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi senda extreme sm
Als het regend doe je zoiezo veel voorzichtiger als anders, en een putdeksel zie je van te voren, mooie vergelijkingAlexSenda schreef:Dat is hetzelfde zeggen als je over een putdeksel rij en uitglij omdat het net geregend heeft.D-Gijs schreef:Ja dat is bij mij dus ook, kost me geen cent. had er zelf anders echt geen geld ingestopt. Rechtsbijstand heeft het eerst zelf geprobeerd maar kwamen er niet uit, dus die hebben een advocaat ingeschakeld. (doen ze ook niet zomaar lijkt me)

-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: 2x retro - Drd Lim. #07 - Tomos
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=3592
ik was aan het kloten in de sneeuw, mooie burnout:P met 2 km per uur, en toen gleed ik met beide wielen onderuit, geen schade. Dus gewoon net zo doorrijden, 2 dagen later gleed alleen het voorwiel weg... weer geen schade. Hield het stuur recht dus kappen kwamen niet op de grond, en ging zo zachtjes dat stuur niet krom is. Niet echt een ongeluk, kon er wel om lachen. Rij nu al bijna jaar schadevrij:P

Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
- Xtreme sm
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi senda Xtreme sm 2006
gek zoiets had ik okJavenDrD schreef:ik was aan het kloten in de sneeuw, mooie burnout:P met 2 km per uur, en toen gleed ik met beide wielen onderuit, geen schade. Dus gewoon net zo doorrijden, 2 dagen later gleed alleen het voorwiel weg... weer geen schade. Hield het stuur recht dus kappen kwamen niet op de grond, en ging zo zachtjes dat stuur niet krom is. Niet echt een ongeluk, kon er wel om lachen. Rij nu al bijna jaar schadevrij:P

JavenDrD schreef:ik was aan het kloten in de sneeuw, mooie burnout:P met 2 km per uur, en toen gleed ik met beide wielen onderuit, geen schade. Dus gewoon net zo doorrijden, 2 dagen later gleed alleen het voorwiel weg... weer geen schade. Hield het stuur recht dus kappen kwamen niet op de grond, en ging zo zachtjes dat stuur niet krom is. Niet echt een ongeluk, kon er wel om lachen. Rij nu al bijna jaar schadevrij:P
Ik had precies hetzelfde, beetje kloten in de sneeuw. Ging twee weken lang goed, totdat ik te hard ging met spinne hield ik m niet meer. Geen schade, dus ik kon er wel om lachen
- Xtreme sm
- Pro tuner
dat is het voordeel van sneeuw+gladheid: als je pleur bijna geen schadeEVO schreef:JavenDrD schreef:ik was aan het kloten in de sneeuw, mooie burnout:P met 2 km per uur, en toen gleed ik met beide wielen onderuit, geen schade. Dus gewoon net zo doorrijden, 2 dagen later gleed alleen het voorwiel weg... weer geen schade. Hield het stuur recht dus kappen kwamen niet op de grond, en ging zo zachtjes dat stuur niet krom is. Niet echt een ongeluk, kon er wel om lachen. Rij nu al bijna jaar schadevrij:P
Ik had precies hetzelfde, beetje kloten in de sneeuw. Ging twee weken lang goed, totdat ik te hard ging met spinne hield ik m niet meer. Geen schade, dus ik kon er wel om lachen

-
- Tuner
Vandaag op mn plaat gegaan door glad wegdek, resultaat: kapotte rechter achterkap en opgezwollen knie -_-
- offroad
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: aixam 500.4 fantic cabbelero tpr 86
met me fiets kei hard op mijn elleboog gegaan
op een stuk ijs
en met mijn brommer al 1 keer op de sneeuw met rondjes spinnen

en met mijn brommer al 1 keer op de sneeuw met rondjes spinnen

-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Je vriendin.
ben ik nu de enige die niet met zijn brommer rijd in de winter zodat ik niet op mijn plaat ga en dat die geen zout krijgt?
- Koen_K
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Yamaha R6 2006
Honda CR250 '97
Ik heb 3 jaar dag in dag uit gereden met m'n senda,
In de pekeltijd meestal elke dag aan het eind ff afgespoten,
En na 3 jaar zag hij er echt nog super uit!
Als je 'n kaal alu carter of iets anders hebt, of gepolijste alu velgen is het wel 'n ramp...
In de pekeltijd meestal elke dag aan het eind ff afgespoten,
En na 3 jaar zag hij er echt nog super uit!
Als je 'n kaal alu carter of iets anders hebt, of gepolijste alu velgen is het wel 'n ramp...
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Peugeot 107
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=1570
Nee hoorthe skullkid schreef:ben ik nu de enige die niet met zijn brommer rijd in de winter zodat ik niet op mijn plaat ga en dat die geen zout krijgt?

- Lex
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Suzuki DRZ400SM
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=6725
Ik rij ook niet, no way.the skullkid schreef:ben ik nu de enige die niet met zijn brommer rijd in de winter zodat ik niet op mijn plaat ga en dat die geen zout krijgt?
Vrienden nog vragen waarom? Boeid toch niet, brommer is op te rijden.
Maar volgens hen ben ik meer aan het poetsen dan aant rijden :p
In de winter is dat wel het geval.
-
- Tuner
Ik moet wel rijden, ik ga niet 15km heen en 15km terug fietsen voor school :p Dat heb ik al veel te lang gedaan..
- Xtreme sm
- Pro tuner
haha, idd, zo denk ik er ok overDominator33 schreef:Ik moet wel rijden, ik ga niet 15km heen en 15km terug fietsen voor school :p Dat heb ik al veel te lang gedaan..

AlexSenda schreef:Ik rij ook niet, no way.the skullkid schreef:ben ik nu de enige die niet met zijn brommer rijd in de winter zodat ik niet op mijn plaat ga en dat die geen zout krijgt?
Vrienden nog vragen waarom? Boeid toch niet, brommer is op te rijden.
Maar volgens hen ben ik meer aan het poetsen dan aant rijden :p
In de winter is dat wel het geval.
Brommers zijn om op te rijden, dus maak er dan ook gebruik van haha

- Casper
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: 1967 Ford Mustang Shelby gt500 Cali plate
Ik rij ook niet met pekel, kan alleen maar schade aanrichten...Maar als het nog een paar dagen gaat regenen is dat allemaal weg en kan ik weer rijden 

Gij zult niet stelen. De overheid duldt geen concurrentie...