Jongens, het probleem is nog niet verholpen. Ik zal alles eens op een rijtje zetten.
Cilinderkop heb ik er nog niet af kunnen halen ivm tijdgebrek.

Moet zo meteen weer weg....
-Vandaag deed de brommer het gewoon weer;
-Gasreactie goed, alleen blijft hij wat in toeren hangen
-Compressie goed
-Bougie vonkt goed
-Verder alles schoon
Ik heb vandaag om te testen (want hij liep weer) zo'n 50 km gereden denk ik, ook veel stukken gewoon volgas.
-Topsnelheid lag iets lager
-Loopt verder goed, alleen blijft hij in toeren hangen zodra ik het gas loslaat. Het is niet het "tweetakttikken" maar echt kloppen haast, erg vreemd geluid. Dit geluid gaat als je hem uit laat rollen over in het "tweetakttikken".
Ik kwam thuis, heb hem even vijf minuten laten staan (discussie met mijn pa over het probleem

) en toen heb ik hem gestart, paar meter gereden. Gewoon even 't gas erop tot aan de 2de versnelling op ons erf. En toen stopte hij er weer mee.
Precies hetzelfde dat ik eergister had.
Ik ben vandaag alweer de hele benzine toevoer weg langs geweest, behalve het membraan. Want ik heb niet van die TR sleutels voor die kut TR-inbusjes.
Maar warmloper lijkt mij gek omdat:
-Geen compressieverlies
-Hij loopt soms wel stationair, zodra je gas geeft valt hij met een "bwooooop" uit. Ik denk dan aan benzineproblemen.
Maar omdat hij het opeens doet na een tijdje kan het ook wel een warmloper zijn....
Kan iemand mij even kenmerken van een warmloper noemen, of oplossingen o.i.d. Ik vind het maar een vreemd verhaal.
Mijn pa is er verder radicaal op tegen, hij weet zeker dat het benzinetoevoer is (lijkt mij ook vrij aannemelijk) en dat ik de cilinderkop er niet eens af hoef te halen omdat het daar toch niet aan ligt.