gijs schreef:hallo heb even een vraag. heb zelf een derbi met nog een standaard blok waarvan niks is opgevoerd. Als ik er een mk thrower op zet, kan ik hem dan nog ongeveer 65 laten rijden door er een prop in te lassen? of rijdt hij dan voor geen meter meer? en moet er ook nog een andere sproeier in?
Mk is een leuk uitlaatje maar als je hem 65 wil laten lopen begrens je hem net in het 1e stukkie powerband die daardoor ook niks voorstelt. Een leovince v6 is net iest laagtoeriger en kun je prima mee rijden dan. Orgineel rijd het lekkerste maar met een v6 heb je net wat meer het gevoel dat je harder gaat omdat hij in de powerband wat lekkerder trekt.
Ik heb er eventueel 1 voor je liggen met een (volgens mij autogeen of zo) ingelast prop, zit er heel netjes in en loopt 62 op de digitale teller en 61 op de gps. je zou het gat iets groter kunnen maken dan loopt hij zo 65

Er zit nu wel beetje roest op maar dat kan ik voor je opknappen en hem in de zwarte hittebestendige lak zetten.
Anders gewoon een nieuwe v6 kopen en prop opboren, pas op dat je de lasnaad niet afbreekt. Prop zit er best diep in dus flens er nog niet in doen en zo anders kom je er kut bij of loop je moeilijk te doen met je flens