morgen maar eens lekker afstellen en de camera van men ouders jatten

Ik heb nu bij mezelf 98 er in zitten met leovince v6 en een eigen ringetje er voor om hem iets te knijpen. bougie is koffie bruin met klein beetje melkDaan22 schreef: morgen nog maar eens 4 maten zakken, dan zit ik op 96
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Daarom vind ik hem juist te kleinSander schreef:hij heeft een andere carburateur en setup als jou he?
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Hij nu 96 en ik 96 terwijl ik helemaal orgineel heb met leovince en prop die hem iets knijpt. Je zou denken dat of ik veel te groot zit (bougie is koffie bruin en stootert nergens) of dat hij wat aan de kleine kant zit en dus miss iets inhoud op top wat hij niet merkt of weet ik veel wat. ik vind 96 met 80cc, leuk uitlaatje en zo wat aan de kleine kant.Sander schreef:Huug wat voor sproeiers heb jij? En wat voor sproeiers heeft hij?
enkel mvtDick schreef:Ik vind die kleurstelling super vet zo man![]()
Alleen diegene die het verhogen heeft uitgevonden zou gedood moeten worden![]()
Verneukt het hele geheel...
Doe is een filmpje man,..
Heeft die Mvt veel nu op deze cilinder (of heb je niet met standaart-onsteking gereden)?
Ik heb sproeier 95 dus kan goed,
Jasper had met de Scr 96 en met de supermoto 95...
gisteren 4l erin gedaan , vandaag heen en terug naar school en tank is weer zo goed als leegDaan schreef:Zuipt wel als een gek? Man hou op
heb wel gezien dat er een hele hoop zwarte smeurie rond de uitlaat poort hangtDaan schreef:Dan doe je iets heel erg fout. Ik rijd met mijn TEAM 1 op 20 met een 28mm
toch welDaan schreef:Dan hangt je uitlaat niet goed