Deed remy ff voor mij

Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Ja hoorde ik van meerdere, maar D-Evo zei zonet tegen mij dat hij zijn MHR80 er niet op kreeg met de originele tapeinden.Rikkert schreef:Volgens mij moeten originele gewoon kunnen?
Of is de MHR hoger?
Originele:
http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=9872" onclick="window.open(this.href);return false;
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Als het niet nodig is (de sporen er nog in staan) dan hoef je het ook niet te doen, want ook van poetsen slijt de zaak.JavenDrD schreef:Ja precies, heb ik bij mijn cilinder ook elke keer laten doen toen die eraf ging, gewoon om hem lekker netjes te houden.
Deed remy ff voor mij
Ik haal mijn cilinder er echt alleen af als het moetroyvi schreef:Als het niet nodig is (de sporen er nog in staan) dan hoef je het ook niet te doen, want ook van poetsen slijt de zaak.JavenDrD schreef:Ja precies, heb ik bij mijn cilinder ook elke keer laten doen toen die eraf ging, gewoon om hem lekker netjes te houden.
Deed remy ff voor mij
Maar bij die paar keer dat jij je cilinder eraf haalt is dat verwaarloosbaar.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Nee hij is nagekeken en goedgekeurd, en ik heb dit weekend boete gekregen voor het niet 18 zijn van het varen in de boot dus moet 180 euro ophoesten, dus of ik ga mhr monteren of ik ga hem verkopen, ik heb geen geld voor het honen en nieuw zuigertje kopen en over 2 maand gaat hij ook weer de deur uit. Dus ik ga nu gewoon montereb want MHsteven heeft hem gezien en voor zijn staat was hij indd nog heel goed rijdbaar.Dick schreef:Al gehoond dan? En nieuw zuigertje...
Nee niet nodig aangezien mijn zuiger ook gewoon goed isD-Evo schreef:En nu verkoop je hem wel?
Ik heb nog een zuiger voor je zit alleen wat roetaanslag aan.
Gecontroleerd door de brommerboer.