Hallo,
ik ben van plan een HPI ontsteking te kopen met lichtspoel omdat ik mijn orginele ontsteking en kabelboom meer dan zat ben.
nu heb ik al een super goed MTB voorlicht 960lumen. en gaat 4 uur mee dus voorlicht hoef ik niet meer.
maar ik wou graag met de HPI, mijn accu oplaten laden, en vanaf de accu 4 ledjes voor achterlicht laten branden en mijn temp meter ook laten branden.
tussen de accu en ledjes een schakelaar zodat ik deze kan uitschakelen overdag en alleen aan kan zetten als het nodig is.
zou de lichtspoel genoeg leveren om de tempmeter stage6 van stroom te voorzien? en hoe vaak zou ik dan mijn accu moeten laden als ik savonds rij en achterlicht en tempmeter aan staan?
en als ik ledjes heb, kunnen deze dan zo op de accuspanning net zoals mijn temp meter, of moet er nog wat tussen? zoals spanningsregelaar?
Mvg John van oostende
HPI ontsteking.
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Aprilia sx en mn fiets
HPI ontsteking.
Four wheels move the body
Two wheels move the soul
Two wheels move the soul
- Daan
- Beheerder
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2566
- Contacteer:
Re: HPI ontsteking.
Die lichtspoel doet echt helemaal niks. Veel te weinig om bij te laden.
Want een goed alternatief is is een druppellader. Je kunt dan als je brommer in de schuur staat je accu aan de druppelladder hangen. Zo blijft je accu langer goed en blijft vol genoeg om die paar leds van stroom te voorzien.
Die laddertjes kosten vaak een paar 10 tjes
Want een goed alternatief is is een druppellader. Je kunt dan als je brommer in de schuur staat je accu aan de druppelladder hangen. Zo blijft je accu langer goed en blijft vol genoeg om die paar leds van stroom te voorzien.
Die laddertjes kosten vaak een paar 10 tjes
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Aprilia sx en mn fiets
Re: HPI ontsteking.
dat is wel een goed idee ja, en als ik de schakelaars uit heb, zodat licht en temp meter uit staan freet het dan niks geen stroom? en als ik ze allebei aan heb, hoelang kan ik er dan ong mee doen qua tijd?
Four wheels move the body
Two wheels move the soul
Two wheels move the soul
- Daan
- Beheerder
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2566
- Contacteer: