hallo sinds een paar dagen heb ik eindelijk mijn derbi
maar nu hebk ik al een vraag
de derbi rijd goed schakeld goen enzo maar op een bepaalt toerental(laag) trilt het blok zeer hard ? bij hogere toeren heb ik dit niet
heeft iemand een idee wat dit kan zijn? of hoe ik het kan oplossen
alvast bedankt
ok ik heb alles nog eens bijgedraaid en alles zat ng goed vast buite de bouten van de cilinder dus die even bijgedraaid
maar nu heb ik nog steeds het zelfde probleem
Nee heb hem inderdaad nog maar net.
En neen het is een 70cc met andere kurkas (mhr replica) en dopler uitlaat en 14mm carbu
Nu ik weet niet of dit normaal is maar het is echt enkel bij een bepaalt toerental want als ik een beetje gas bijgeef trilt hij totaal niks meer.
alvast bedankt voor de reacties
Was ik ook eerst van plan maar ben bang dat het verbruik dan weer zo imens hoog gaat liggen als bij mijn booster :s die reed 1op6 en dit vind ik er een beetje overgaan.
haaha op een scooter is dat geen probleem hoor! ik ree mt mn DR70RPM al 1/11 wn met mn S6 racing wou ik het niet een weten maar zal sowieso wel zoiets geweest zijn
op een booster wel wat moeilijker door die verschrikkele inlaat op mina verti blokken waardoor je nooit fatsoenlijke flow hebt maar ach..
elk motorblok triltt stationair en in de erg lage toeren meer dan op de hogere toeren... slinger je vader's auto maar eens aan, laat hem stationair lopen,ga na hoeveel die dan trilt en geef dan eens gas (op het blok dan natuurlijk) en je zult merken dat ie stabieler in zn bloksteunen gaat liggen.... of laat een bosmaaier een stationair losjes in je hand lopen.... kan je kunst mee maaien!