Gewoon roppen dussendapower schreef:gewoon roppen
alleen bij men ariete zijn die pinnetjes in de bril kapot....
nu gaat t glas der onderaan steeds uit...

Gewoon roppen dussendapower schreef:gewoon roppen
alleen bij men ariete zijn die pinnetjes in de bril kapot....
nu gaat t glas der onderaan steeds uit...
Was dat voor mij??Rikkert schreef:Chevy?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Chevy supersport? Neehh bedoelde een 2 wieler, 4 cilinder en 750cc'tjesRikkert schreef:oh
Ik dacht dat je met SuperSport een dikke Chevrolet bedoelde
Maar waarom zon ding. Gewoon voor vervoer?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Nooit gedaan, dus geen idee of je iets kan slopen ofzo..royvi schreef:Is toch schijtsimpel zo'n viziertje eruit halen.Gewoon uit de bril trekken, ding is flexibel.
Dat smith schuim is toch een beetje crappy.. Pro grip brilletje van mn broertje gaan duidelijk langer mee. Maar ach zoveel kost die smith niet gelukkig. Heb net een nieuwe met roll-of, alleen nog een ander glaasje kopenroyvi schreef:Deed ik ook, en mijn bril is ook nog heel na twee jaar. (op het schuim na dan, daarom heb ik binnenkort een nieuwe).
Cairoli replica helmpjes zien er wel strak uit. Al zou ik zelf nooit meer voor een airoh gaan..JvS schreef:
Heb ook een evo maar die zit klem. Doet zn werk wel maar moest geen mm groter zijn. En doordat die klemt knijpt de bril een klein beetje mn neus af. Erg vervelendroyvi schreef:Ik had een Smith evo, die paste wel goed in mijn helm. Ik kreeg tenminste geen zand in mijn ogen, alleen is dat schuim nu kapot.
Ik heb nu een goedkope Smith gekocht met roll-off systeem en een extra spiegelglaasje.