Daan schreef:Dat verhoogde ziet er nog steeds niet uitMdV schreef:en nemen jullie je woorde terug dat een verhoogte pro verneukt is?
hij is voor 6cm om hoog gekomen, achter 6 cm omhoog en achterbrug is 2,5 cm verlengt

Daan schreef:Dat verhoogde ziet er nog steeds niet uitMdV schreef:en nemen jullie je woorde terug dat een verhoogte pro verneukt is?
hij is voor 6cm om hoog gekomen, achter 6 cm omhoog en achterbrug is 2,5 cm verlengt
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Daan schreef:Achterkant is goed. Vind de voorkant alleen niks net of je balhoofd krom is
idd hele dag weg geweest en 2x 4 liter getankt, dat valt me erg meeDick schreef:200 , dat is wel een leuk stukje...
Mooi dat hij het uit hield
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.