neej joh parma 110JvS schreef:Toch blijf ik van mening dat de beste brommer wel een mhr 80 verdient.

neej joh parma 110JvS schreef:Toch blijf ik van mening dat de beste brommer wel een mhr 80 verdient.
Ga weg, ik vind het nog jammer dat dat blok van gregory nooit af is gemaakt, met opmaat pijpje, 31 mm carburateur enz....JvS schreef:parma 110 is voor dwazen die te lame waren om een 125cc blok pas te maken.
juist andersom, 125cc blok is voor dwazen die niet weten hoe ze carters enz. aan moeten passen.JvS schreef:parma 110 is voor dwazen die te lame waren om een 125cc blok pas te maken.
vader van een vriendin van me heeft een eigen spuiterij, dus zal even naar de nr's vragemarijn404 schreef:hehe das waar.
maar ey welk kleurnummer heb je gebruikt voor dat oranje?
of waar heb je dat gekocht.
lijkt wel erg kicke dat stuur zo en die velgen!
haal die spiegel er ook af alsjeblieft is nergens goed voor
ffies leze vriend moet nog een tailpijp make, dan past die conti weerD-Evo schreef:Z'n grote dikke brommer hang je er z'n miezerig dempertje onder.
en stickersNick22 schreef:nu die conti er op en dan is die helemaal af
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Dat verhoogde ziet er nog steeds niet uitMdV schreef:en nemen jullie je woorde terug dat een verhoogte pro verneukt is?
hij is voor 6cm om hoog gekomen, achter 6 cm omhoog en achterbrug is 2,5 cm verlengt