Toen ik hem kocht zag hij er zo uit.

Hij was behoorlijk smerig en niet echt goed onderhouden.
De uitlaat was ook compleet verroest.

Ik had mijn rijbewijs nog niet dus ik had de tijd om het een en ander op te knappen en te veranderen.
Toen heb ik eerst mijn pijp compleet ontgrensd en hem even netjes gemaakt en opnieuw gespoten.
Ik heb toen eerst een tijd zo rond gereden maar het begon al gouw te vervelen.
Dus toen heb ik het een en ander verandert:
-gianelli conti
-ander voorspatbord
-handkappen
-mijn voor velg opnieuw gespoten omdat die was aangetast en voor een deel grijs was.

het liep toen wel leuk, ik had een top van 93.
Toen heb ik er nog een 19mm carburateur opgezet en toen liep hij nog mooier en had ik een top van 97.
Daar heb ik denk ik bijna een jaar mee rondgereden alleen toen wou ik toch weer eens wat anders en wat snellers omdat er toch nog een aantal brommers in de buurt sneller waren als mij

Toen heb ik een Mhr 80 replica gekocht met een 21 mm delorto.
Ik reed toen nog met de standaart uitlaat.
Dat reed opzich wel mooi, Ik kreeg hem in zijn 2 nog zo op het achterwiel

Maar omdat mijn top maar 90 was en ik toch echt harder wou heb ik toen eerst nog een scr corse chrome besteld.

Dat reed al stukken beter volgens mij reed hij toen al dik boven de 100 na wat afstelwerk.
Ik weet alleen niet precies hoe veel want de teller van een extreme gaat tot 80

Die scr was een leuke pijp alleen ik vond dat die veels te veel geluid maakte. Volgens vrienden hoorde je mij altijd van weet ik niet hoever al aankomen.

Er is toen voor de scr een yasuni cross hm in de plaats gekomen. Ik had hem 2e hands gekocht alleen hij was nog al roestig dus die heb ik eerst maar eens opgeknapt.

Met deze setup rijd ik nog steeds rond. Er komt binnenkort alleen een supermoto in plaats van de yasuni.