Beste forumleden,
Ik heb pas een Leovince V6 op mijn Derbi Xtreme uit 2003 gezet.
Eerst had ik een vrij hoogtoerige uitlaat (Denk een MK Thrower maar door ingesmeerd met olie niet te zien).
De sproeiers die in de carburateur zaten met de Thrower eraan: 78, nog eentje van 50?, en nog 'n kleintje? zaten 3 sproeiers in?
Carburateur: Dellortho 17,5MM.
De benzine komt vrij veel uit de demper.. en mijn blok is nat van de benzine?.. dat weet ik dus niet zeker.
Ook trekt mijn brommer niet sneller op, als een Racing uit 2007, met std cilinder (ik dmp 50cc snel?) en scr corse, waar de powerband later begint dan bij mijn uitlaat (leovince v6)
Die racing uit 2007 heeft Twvh: 13-53, en ik heb 12-53.
Nu was mijn vraag, welke sproeier/sproeiers zou ik moeten hebben om hem goed/perfect af te stellen?
Met veel groet,
Mark Hunnekens
Welke sproeier?
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi Xtreme 2003
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi senda drd edition
derbi senda extreme project - Locatie: rotterdam
Re: Welke sproeier?
op drop die dmp cilinder dmp maakt slechte dingen voor motorisch neem dan beter een top preformens cilinder heb ik ook rij met 70 cc top en ze maken ook 50 cc snel en rijd perfect en weet je wat je heb je verzuipt hem als heel je blok nat is je hebt 50 cc snel zeg je en scr corse kijk eerst even je bougie na zwart kleinere sproeier echt puur zwart dramatisch naar beneden met je maat sproeier maar kijk erst even naar je bougie
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi senda drd edition
derbi senda extreme project - Locatie: rotterdam
en powerband moet je instelle he ook als je een andere carb neemt moet je ook opnieuw afstellen dus powerband ook
-
- Beginnende Derbi fan
Typ eens duidelijk kerel.
Op drop?....
En kerel, ik heb geen scr corse, maar een leovince v6 als je een beetje duidelijk kunt lezen:)
En mijn blok is niet van binnen nat van de benzine.. alleen wat er uit de carburateur komt een beetje, omdat de sproeier te groot is en er teveel benzine door komt.
Maar waar moet ik ongeveer zitten met me sproeier/sproeiers? 66/68/70 ongeveer?
Met veel groet,
Mark Hunnekens
Op drop?....
En kerel, ik heb geen scr corse, maar een leovince v6 als je een beetje duidelijk kunt lezen:)
En mijn blok is niet van binnen nat van de benzine.. alleen wat er uit de carburateur komt een beetje, omdat de sproeier te groot is en er teveel benzine door komt.
Maar waar moet ik ongeveer zitten met me sproeier/sproeiers? 66/68/70 ongeveer?
Met veel groet,
Mark Hunnekens
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Monster Energy uitvoering
wat voor luchtfilter heb je ?
koop of leen toch eens een sproeiersset rond de huidige maat. ( de brommer loopt wel, dus zit je al aardig goed)
dellorto heeft veelal 3 sproeiers zijnde stationairsproeier (32) chokesproeier (45) en hoofdsproeier (xx)
koop of leen toch eens een sproeiersset rond de huidige maat. ( de brommer loopt wel, dus zit je al aardig goed)
dellorto heeft veelal 3 sproeiers zijnde stationairsproeier (32) chokesproeier (45) en hoofdsproeier (xx)
Wat wij weten is een druppel, wat wij niet weten een oceaan
-
- Beginnende Derbi fan
Oke, dan weet ik genoeg:)
Bedankt!
Bedankt!
- drdwillem
- Tuner
- Vervoersmiddel: peugeot fox snor
ik weet niet hoor, maar hoe wil jij je powerband instellen??wicked schreef:en powerband moet je instelle he ook als je een andere carb neemt moet je ook opnieuw afstellen dus powerband ook
- Lex
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Suzuki DRZ400SM
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=6725
Hoofdsproeierdrdwillem schreef:ik weet niet hoor, maar hoe wil jij je powerband instellen??wicked schreef:en powerband moet je instelle he ook als je een andere carb neemt moet je ook opnieuw afstellen dus powerband ook

Laatste 25% van je toeren dinges heeft te maken met je sproeier
denk dat hij dat bedoelt.