vraagje wat is ongeveer je top met een dell ortho 17.5 mm carb twinair filter en top 70 cc en yasuni onderlangs ?
heb nu 21mm maar dat zuipt te veel vind ik en ik wil me niet graag dood rijden
je heb dus nu die setup maar dan met 21mm en je wilt naar 17,5mm toe.
als dat het geval is zal je niet zoveel inleveren kwa topsnelheid, hooguit 5km ofzo.
Supermoto Rider #84 schreef:je heb dus nu die setup maar dan met 21mm en je wilt naar 17,5mm toe.
als dat het geval is zal je niet zoveel inleveren kwa topsnelheid, hooguit 5km ofzo.
en dat dood rijden heb je zelf in de hand..
okee en als ik een begrenzer neem welke zou je aanraden anders kan ik net zo goed me 21 mm er op laten
begrenzer kan wel maar die kan je niet constant gebruiken want dat vind je ontsteking niet zo lief,
je wilt dus gewoon je topsnelheid naar beneden halen als ik het goed begrijp.
je zou dan een ori pijp kunnen kopen of een ring in je uitlaat lassen mrja dat zijn niet ideale oplossingen.
kan je een prop in een yasuni r uitlaat doen ? dat zou wel ideaal zijn en dan met gegrenzer en ja Supermoto Rider #84
ik wil me top naar beneden me pa wil niet dat ik 110 ga rijden ben beginnende rijden snap je
welke snelheid wil je ongeveer gaan rijden, je zou kunnen overwegen om een ori pijp aan te schaffen, als die pijp ontgrenst is rij je ongeveer 90km/u en das wel leuke snelheid om mee te beginnen..
mrja dan moet je wel met ori pijp gaan rijden dus weet niet of je dat wilt,
je kan ook een prop in je yasuni lassen maar dan moet je hem wel even opnieuw afstellen
okee ja afstellen is niet zoon groot probleem ofzo dat is niet zo moeilijk en wil gewoon met yasuini blijven rijden maar iemand anders bij mij op school zei iets van 15 tandwiel voor en 48 ofzo achter dan gaat hij ook zachter zei die is dit waar ?
en ik heb ook nog een mk thrower liggen
met die vertanding zou hij alleen maar harder lopen, alleen denk ik dat hij het niet kan trekken.
je kan dan ook in die thrower een prop proberen te lassen en die eronder gooien, of eerst eens kijken hoe hard die setup met die thrower loopt.
je kunt met de 70 met ori uitlaat gaan rijden, rijdt je ongeveer 85-90 en heb je aardig wat koppel. ook zou je met een leovince v6 kunnen gaan rijden. dan zul je ook ongeveer 90 gaan.
iets rond de 80 ik ga nu prop in me yasuni lassen afstellen heb vandaag de 17.5 mm carb er opgedaan en dan grotere tandwiel achter denk dat ik dan me pa wel kan overtuigen dat hij sloom genoeg gaat