Stuur goed vasthoudenjony schreef:Volgensmij is die gwn 3bouts..dan passe alle 3 bouts alleen moet je ff kijke hoe de ophanging zit.
Mijn derbi is niet in balans, als ik zonder handen rij wijk ik af naar links, is hier iets aan te doen?

Stuur goed vasthoudenjony schreef:Volgensmij is die gwn 3bouts..dan passe alle 3 bouts alleen moet je ff kijke hoe de ophanging zit.
Mijn derbi is niet in balans, als ik zonder handen rij wijk ik af naar links, is hier iets aan te doen?
messin schreef:kheb allezins een nodig die goe moet pere![]()
Dat had ik zelf ook al bedacht maar lagers zijn op zich nog wel goed.siebedjoos schreef:@ r-guchte;
mss de lagers eruit slaan. . .
dan moet deze ring toch meekomen.
maar dan zijn wss je lagers aan vervanging toe
Ja kan op de duur problemen gaan geven, gewoon grotere carb, opgelostjony schreef:Ja klopt ja maar kan et echt kwaad en hoe?
Zit daar geen schroefdraad? Dat je die ring er uit moet draaien (tikken dus)?r-guchte schreef:Dat had ik zelf ook al bedacht maar lagers zijn op zich nog wel goed.siebedjoos schreef:@ r-guchte;
Dan maar nieuwe want die ring moet er uit...
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Dat dacht ik eerst ook maar heb het eerst even alleen geprobeerd dat lukte niet en met een extra paar handen kam die ook nog niet in beweging.royvi schreef:Zit daar geen schroefdraad? Dat je die ring er uit moet draaien (tikken dus)?r-guchte schreef:Dat had ik zelf ook al bedacht maar lagers zijn op zich nog wel goed.siebedjoos schreef:@ r-guchte;
Dan maar nieuwe want die ring moet er uit...
Zo is het wel ongeveer bij mijn crossmotor.
Ligt eraan wat voor je neemt hejony schreef:Ja maar hoeveel mm is dan slim..of kan ik ook17,5 gaan rijden met andere uitlaat zodat hij niet zo inhoud.lof moet je dan echt een andere carb
Mhh jawel, middeltoerig, vriend haalt icm een scr corse, 115 op de autoteller wat niet zo verkeerd is, en trekt goed lang hard door.Rikkert schreef:Iemand ervaring met een Gilardoni 70cc cilinder?
Is dat een Alu of Giet cilinder? Hoog of laagtoerig enz.
ja dus 17,5mm + een uitlaat die em niet zo dichtknijpt, kan dat? of moet ik echt grotere carb..JeroenR schreef:Ligt eraan wat voor je neemt hejony schreef:Ja maar hoeveel mm is dan slim..of kan ik ook17,5 gaan rijden met andere uitlaat zodat hij niet zo inhoud.lof moet je dan echt een andere carb
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
hoogtoerigRikkert schreef:Is een 70cc Metrakit SP laag of hoogtoerig?
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.