hee ik was toch ook positief?nielstheto schreef:hah kijk de eerste positieve reactie geloof ik![]()
ja dankje was wel mijn bedoeling dat ik t goed ging aanpakken![]()
en idd iedereen doet zwart ... doe gewoon een keer gek !

hee ik was toch ook positief?nielstheto schreef:hah kijk de eerste positieve reactie geloof ik![]()
ja dankje was wel mijn bedoeling dat ik t goed ging aanpakken![]()
en idd iedereen doet zwart ... doe gewoon een keer gek !
thnxskcracy schreef:Het frame is strak gecoat Niels :thumbup:en of een ander het nou niet mooi vind als je er zelf maar content mee bent dat is het belangrijkste.
jepD-Evo schreef:Niet vergeten dat de cilinder warm word en normale lak dus geen optie is.
Xrace_supermotard schreef:Zit er een afneembaar stuk tussen bocht en demper?
haha thnxsdrdproking schreef:mooi dat wit
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
hoe scheel ben je man kijk naar de eerste pagina om tr beginnen en dan kan je de kleuren niet mDaanS schreef:Welke kleur wordt het allemaal?
Snap ikmg1996 schreef:hoe scheel ben je man kijk naar de eerste pagina om tr beginnen en dan kan je de kleuren niet mDaanS schreef:Welke kleur wordt het allemaal?issen
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
jongens .... het frame is knalrood !!!! komt door de TL buizen dat t oranje lijktmarijn404 schreef:ziet er strak uit hoor!
vooral dat oranje frame.
Mg1996 dankje en ja idd anders zou geen 1 derbi uniek zijn!!mg1996 schreef:heel veel zeiden dat dat niet mooi is maar niels moet gewoon lkkr zn eigen gang gaan want als we allemaal dezelfde smaak hadden zou heek derbi forum op dezelfde brommer rijden