Zal vast wel, maar als ik een nieuwe fatbar zou kopen had ik meteen een Protaper gedaan, die zijn veel mooier.royvi schreef:Die " KTM fatbars " zijn gewoon los te koop, het merk weet ik zo even niet meer uit mijn hoofd.

Zal vast wel, maar als ik een nieuwe fatbar zou kopen had ik meteen een Protaper gedaan, die zijn veel mooier.royvi schreef:Die " KTM fatbars " zijn gewoon los te koop, het merk weet ik zo even niet meer uit mijn hoofd.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Good jobBoeki schreef:Maak je geen zorgen, Dick, ik zou m'n brommer niet laten verprutsen door er random wat stickers op te plakken, dus subtiel wordt het zeker.
Maar dat betekent niet dat het geen druk setje wordt, wel goed over na gedacht, dat sowieso.
Haha ja flauw hoor;pBoeki schreef:Dankje! Met ou is toch echt mooier dan met au hoor.
-Spaken schuren en spuiten (glans zwart)baukeekuab schreef:Haha ja flauw hoor;pBoeki schreef:Dankje! Met ou is toch echt mooier dan met au hoor.
wat zijn je verdere plannen?
Rikkert schreef:Ach ja, er leven hier zat moeilijk doeners op de wereld