ben nieuw hier en ik heb een vraagje
ik heb op men derbi zijn achterbrug een beetje roest staan.

nu is de vraag kan ik de achterbrug zelf gewoon schuren en dan gewoon herspuiten?

Rikkert schreef:Ach ja, er leven hier zat moeilijk doeners op de wereld
ik vroeg het me gewoon af omdat ik nog nooit een achterbrug gedaan hebnappie schreef:haha ja tuurlijk kan dat
weet ik maar ik weet niet of de roestplekken dan wel helemaal kan laten verdwijnenmarvin65 schreef:je kunt hem natuurlijk ook nog polijsten
mag ik vragen waarvoor belgom dientRaceVoenk schreef:ja dat kan, eerst schuren tot korrel 1400 - 1600 , dan met belgom inwrijven
belgom is polijstpasta, anders kunde toch ni polijstenDerbi__Maarten schreef:mag ik vragen waarvoor belgom dientRaceVoenk schreef:ja dat kan, eerst schuren tot korrel 1400 - 1600 , dan met belgom inwrijvenheb altijd gewoon geschuurd en gespoten
![]()
zou het soms veel verschil opleveren?
Belgom is polijstpastaDerbi__Maarten schreef:mag ik vragen waarvoor belgom dientRaceVoenk schreef:ja dat kan, eerst schuren tot korrel 1400 - 1600 , dan met belgom inwrijvenheb altijd gewoon geschuurd en gespoten
![]()
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
haha, bedankt wist ik veel dat hij het zo noemdeRikkert schreef:Belgom is polijstpastaDerbi__Maarten schreef:mag ik vragen waarvoor belgom dientRaceVoenk schreef:ja dat kan, eerst schuren tot korrel 1400 - 1600 , dan met belgom inwrijvenheb altijd gewoon geschuurd en gespoten
![]()
Rikkert schreef:Ach ja, er leven hier zat moeilijk doeners op de wereld
Best wel, dat spul kost 17 euro.reinier321 schreef:lekker boeie
die is ook van alumarvin65 schreef:ik poets mijn brug van mijn drd ook met belgom, die glimt als een spiegel.
Zuchtreinier321 schreef:lol dan wordt je afgezetDaan schreef:Best wel, dat spul kost 17 euro.reinier321 schreef:lekker boeie
ik kan dat spul voor 12.50 kopen