Tja heb mijn fantasie op volle toeren laten draaien ehRaceVoenk schreef:ik zou beide wielen in dat groen gedaan hebben, zou wel dik staan dan.
een hulk brommer

Tja heb mijn fantasie op volle toeren laten draaien ehRaceVoenk schreef:ik zou beide wielen in dat groen gedaan hebben, zou wel dik staan dan.
een hulk brommer
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
neem dan paars of roosHardcore schreef:Tja heb mijn fantasie op volle toeren laten draaien ehRaceVoenk schreef:ik zou beide wielen in dat groen gedaan hebben, zou wel dik staan dan.
een hulk brommerOranje is te mainstream
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
@Rikkert, OMWRikkert schreef:Geel
Alles wat groen is moet geel worden, witte achterkappen, koplampkap, en zadeleind, witte radkappen zwartGaat dik worden
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
royvi schreef:Sarcasme doet sommige mensen pijn, gelukkig heb ik geen gevoel.
sii3m3nVdB schreef:ik zou graag dat iemand dat goed kan choppen , en duidelijk kan choppen
hier even wat ik juist wil ( wel wat werk aan, en inspiratie)
oke zo wil ik het dus
chop1:
-achterkappen( zadeleinde niet)=> wit
-vorkprotectors =>wit
chop2:
-stickerset voor achterkappen ( inc zadeleinde)
-stickerset voor vokprotectors
-stickerset voor ys kap
-eventueel stickerset voor het voorspatbord ( iets kleins)
-dit bijpassend met de stickers die al op de rad-kappen zitten ( eventueel wil ik nog wel een aantal kleine stickers (vb merknamen) bij plakken om die stickers dat er al zit)
-brommer in het zwart laten
chop3:
-zelfde als chop 2 maar de kleuren van de kappen zoals in chop 1
(dus chop2 met de kappen van chop 1)
de stickerset
-moet werknamen bevatten( malossi, pro-taper, fox, wiseco, michelin, regina, metrakit)
-een thema ( niet echt een idee voor maar geen rockstar of monster energy)
liefst dat je vb fox neemt als thema en dat je die hun embleem beetje laat terug komen of doe maar iets.
-race nummer 188 ( moet op yz kap en op achterkappen , niet op zadeleinde)
foto's voor de chop op te maken
foto's asl voorbeelden van de stickerset , zo wil ik het een beetje
probeer het wel een beetje duidelijk te maken , dat ik de stickerset zo kan laten maken
alvast bedankt
ik ben echt wel van plan om die stickerset te laten maken
siemen
stuur je psd bestand is door naar info@maikelgoossens.euHardcore schreef:Ben nog fotoshopnoob daarom een vraagje, als ik mijn zwarte remklauwen bijv andere kleur wil geven (bijv. geel) dan komen er allemaal felle kleuren zoals rood, roze, blauw en groen doorheen. Hoe kan ik dit verhelpen?
Ik zal hem sturen als ik thuis bennapster schreef:stuur je psd bestand is door naar info@maikelgoossens.euHardcore schreef:Ben nog fotoshopnoob daarom een vraagje, als ik mijn zwarte remklauwen bijv andere kleur wil geven (bijv. geel) dan komen er allemaal felle kleuren zoals rood, roze, blauw en groen doorheen. Hoe kan ik dit verhelpen?
Is niet helemaal geworden hoe ik het wou maar ik hoop dat je er wat aan hebtD-Evo schreef:Beste fotoshoppers![]()
Ik heb een leuk klusje voor jullie heren,
Graag zou ik de kentekenplaat en knipperlichten + spiegel eraf geshopt hebben.
Ik wil graag een Metrakit Pro race uitlaat erop geshopt hebben.
Een Paioli USD van DRD PRO voorvork erop shoppen met zwarte kroonplaten.
Een zwart Yzkap met spotje en racegaas achter de radiateur kappen.
Graag ook een glimmende achterbrug.![]()
En 2 Tone velgint, dikke bies helft zwart helft wit.
En de andere, dikke bies helft wit en de andere helft niks.
Oja, bijna vergeten ook graag zwarte voorvorkprotectors.
Mijn dank is zeer groot.!