

Mede mogelijk gemaakt door:
Jasper
Wesley http://weschung.hyves.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.istuning.nl
zo zag hij eruit nog in elkaar met mijn zelf gemaakte uitlaat

blok met huidige set-up=D

/update,
toekomstige filter


mini update;
de vork, zijn nou de poten gvd krom:( (iemand een adresje?)

velg;

demper en pakkingset;


membraan+spruitstuk;

update;




































UPDATE
malossi eprom









UPDATE;
blokje en al de andere zooi bij jasper!












mini update;
carters naar tj tuning
en parma vergeleken met mhr team 7t



















Update:
Blokje terug van de tuner.
- Carters aangepast zodat de cilinder past
- Cilinder afgewerkt (gietresten verwijderd)
- Timingen van de cilinder opgemeten voor opmaat uitlaat
Ook ontdekt net dat de zuiger de carters gaat raken. Dus wat kan ik het beste doen: Zuiger inkorten of stukje van het carter weghalen?
Het laatste is wel het beste denk ik?
Foto's:















Update 9-9-2011:
Zuiger rampt de kop zelfs knoer hard. Die grondplaat die erbij zit is meer als 2mm te dun.
Dus zelf ff pakking snijden

Nog foto van het bewerken van de carters, zodat de zuiger de carters niet meer raakt.
Ook is alles nu gemeten voor de opmaat uitlaat, alleen nog ff wachten tot we precies weten hoeveel mm voetpakking erbij komt. Dan kunnen de gegevens pas naar foekema.
Onderblokje is ook helemaal opgebouwd, alleen loopt de waterpomp een beetje stroef.
Tip: Koop geen waterpomp revisie setje van conti. Daar is dat busje te dik van, dus loopt stug in je carter.
Polini ontsteking is ook binnen.
Waarschijnlijk volgende week de rest afmaken en dan hopelijk de week erop het blok aan te kunnen slingeren


Foto tijd:
Carters bewerken:


Hoe het blokje er nu bijstaat:







Polini ontsteking:



updatje 09/06/2013:



