JavenDrD schreef:Nee Jony, ben er niet meer langsgekomen vandaag, ik denk deze week ook niet meer. Mocht ik er toch langskomen, dan kijk ik even goed voor je
ga vandaag me brommer ophale en ff langs wheels2drive..dus ik kijk zelf ook nog ff..en dan beslisse welke brommer ik ga neme, heb er 2 op et oog maar zeg nog niks
Hardcore schreef:Had ik al gekeken, hebben ze helaas alleen maar Yasuni, Voca en Scr dempers. En ben op dat gebied beetje autistisch
Jos Dijkman heeft gewoo pro race dempers hoor
Ja maar die hadden ze me opgestuurd, maar kreeg een hele andere versie in het carbon. Dus heb hem retour gestuurd en ze zeiden dat Metrakit een doorstart moest maken en dat ze niet meer leverbaar zijn
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Hardcore schreef:Had ik al gekeken, hebben ze helaas alleen maar Yasuni, Voca en Scr dempers. En ben op dat gebied beetje autistisch
Jos Dijkman heeft gewoo pro race dempers hoor
Ja maar die hadden ze me opgestuurd, maar kreeg een hele andere versie in het carbon. Dus heb hem retour gestuurd en ze zeiden dat Metrakit een doorstart moest maken en dat ze niet meer leverbaar zijn
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD Renault Clio 1.2 16v SOLD DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD BMW E36 320i COUPE
Ik maak even meerdere shops voor het idee, en dan nog een vraagje; waarom betaal je voor stage 6 toer/temp meter 15 euro meer dan voor die Koso Temp/Toer meter?
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Maar kan iemand mij het verschil tussen die van Kose en Stage 6 uitleggen, volgens mij betaal je gewoon meer voor het merk, want kunnen allebei hetzelfde en zien er hetzelfde uit.
nee ik ga geen #85 stickers kopen want ik vind die niet zo mooi, ga voor de oude drd racing radkap stickers
en op men zwarte kappen wil ik de sm sticker maar dan volledig wit