ik heb thuis een derbi staan die ik als projectje aan het opknappen ben en naar mijn mening wil verbeteren
 nu had ik een puch als reservebrommer maar omdat mn derbi nog verre van af is en de puch verre van betrouwbaar zoek ik eigenlijk wat anders. Nou viel mij op dat de 2e hands prijzen voor derbi's sterk afgenomen zijn, maar van am6 brommers zoals de yamaha dt50(van 5-8jaar oud) ook. Het liefst zou ik gewoon een derbi er naast zetten als dat mogelijk is.
 nu had ik een puch als reservebrommer maar omdat mn derbi nog verre van af is en de puch verre van betrouwbaar zoek ik eigenlijk wat anders. Nou viel mij op dat de 2e hands prijzen voor derbi's sterk afgenomen zijn, maar van am6 brommers zoals de yamaha dt50(van 5-8jaar oud) ook. Het liefst zou ik gewoon een derbi er naast zetten als dat mogelijk is.Maar nou vroeg ik mij af wat een derbi naar jullie mening minimaal zou moetten kosten? ik wil gewoon een extreme r of sm niet een strakke drd limited of iets dergelijks. Maar zou dat nu al mogelijk zijn vanaf de 600-700 euro die je nu soms voorbij ziet komen? wil voornamelijk betrouwbaar rijden, kappen hoeven niet heel te zijn of iets dergelijks zolang de rest maar goed onderhouden is

wat zijn jullie ervaringen eigenlijk met verborgen gebreken? ik heb zelf natuurlijk ook een derbi dus ik weet wel dat de electra soms kuren heeft en de achterwiellagers maar ondanks dat ik niet voorzichtig ermee gereden heb onderhield ik hem wel goed/aardig. Wat voor dingen komen vooral naar voren na 25k slecht onderhoud?
 wat zijn jullie ervaringen eigenlijk met verborgen gebreken? ik heb zelf natuurlijk ook een derbi dus ik weet wel dat de electra soms kuren heeft en de achterwiellagers maar ondanks dat ik niet voorzichtig ermee gereden heb onderhield ik hem wel goed/aardig. Wat voor dingen komen vooral naar voren na 25k slecht onderhoud?