BovenlangsD-Evo schreef:Bovenlangs

BovenlangsD-Evo schreef:Bovenlangs

Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?

Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.

Ben erg benieuwd naar de foto's
 Ben erg benieuwd naar de foto'sIk verwacht hem maandag, dan hoop in de zelfde dag hem nog te monteren met Sander!derbievolimited schreef:Wanneer heb je binnen en ga je monteren??Ben erg benieuwd naar de foto's
 en dan even poetsen en foto's maken
 en dan even poetsen en foto's maken 
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo

racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen

Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo

Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
 geintje man
  geintje man  

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Rikkert schreef:Ja maar dat is zon rare hakkietakkie naam weetjewel, dat wil niemand op zijn brommer dragen..

nu vandaag bellen ze me vandaag (3weken na bestelling..) dat de uitlaat Niet meer leverbaar is
 nu vandaag bellen ze me vandaag (3weken na bestelling..) dat de uitlaat Niet meer leverbaar is  GODVERDOME en het ergste nog is dat ze me een doppler aanboden... Nee sorry
 GODVERDOME en het ergste nog is dat ze me een doppler aanboden... Nee sorryDaan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo