Een SCR Corse HM heeft onderin meer kracht, maar op top iets minder.
De SCR corse chroom, heeft een iets hogere top, maar dus iets minder kracht onderin.
Correct me if i'm wrong please
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
DaanS schreef:Een SCR Corse HM heeft onderin meer kracht, maar op top iets minder.
De SCR corse chroom, heeft een iets hogere top, maar dus iets minder kracht onderin.
Correct me if i'm wrong please
bedankt, weet je ook ongeveer de top van een HM ? hij staat namelijk wel mooier al zeg ik het zelf.
Ik zou kiezen voor de scr corse sm chrome, waarom?
Omdat deze het lekkerste rijd op je 50cc net wat minder hoogtoerig als de hm!
Ga zelf ook scr corse chrome rijden
jony schreef:schrijf wel met watervaste stift malossi op mn std cilinder
jell3456 schreef:Ik zou kiezen voor de scr corse sm chrome, waarom?
bedankt voor je reactie !, ik wacht nog op een paar meer reacties van mensen die misschien al ervaring hebben met
beide uitlaten. ik neem aan dat je zelf nog geen scr corse hebt ?
bedankt voor je reactie !, ik wacht nog op een paar meer reacties van mensen die misschien al ervaring hebben met
Gr Bouke,
Ik heb op iemands zijn derbi gereden met eerst een gianelli enduro/conti toen een scr chrome, vond de scr tog stukken lekkerder rijden!
Top lag rond 90/95 en een HEERLIJK geluic al zeg ik het zelf
jony schreef:schrijf wel met watervaste stift malossi op mn std cilinder
Gr Bouke,
Ik heb op iemands zijn derbi gereden met eerst een gianelli enduro/conti toen een scr chrome, vond de scr tog stukken lekkerder rijden!
Top lag rond 90/95 en een HEERLIJK geluic al zeg ik het zelf
geluid is zeker heerlijk !, ik weet nog niet welke het word maar ik wil sowiezo een voca demper hebben
Voca is als je het mij vraagt beetje onzin, veelste duur, en is voor 80cc gemaakt dus zal niet optimaal werken op een 50cc. Ik zou gewoon chrome doen, dan ben je voor 180 klaar en rijd je brommer gewoon goed
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Voca is als je het mij vraagt beetje onzin, veelste duur, en is voor 80cc gemaakt dus zal niet optimaal werken op een 50cc. Ik zou gewoon chrome doen, dan ben je voor 180 klaar en rijd je brommer gewoon goed
bedankt voor je reactie!
klopt, voca is best prijzig, en ik wil toch met 50cc blijven rijden (misschien in de toekomst 80cc, maar denk t niet)
maar kwa prijs maakt het mij niet uit tussen die 2, ik wil gewoon de mooiste en de beste !
Check mijn gallery maar voor 2 leuke filmpjes.
Ik heb de hm 50/70 chroom versie en het geluid is perfect, volgens sommige iets te knetterig.
top kan wel tegen de 100 aanliggen als je hem goed vertand en afsteld.
door Venlonaer » do 06 sep 2012, 20:06
de uitlaat vingeren, en dan kijken naar je vinger
Je bent mijn held Jelle
door -Tommy DRD'11- » wo 26 sep 2012, 21:28
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.
DRD 85 J-Man schreef:Check mijn gallery maar voor 2 leuke filmpjes.
Ik heb de hm 50/70 chroom versie en het geluid is perfect, volgens sommige iets te knetterig.
mooie brommer, ziet er goed uit ! , alleen wil ik wel onderlangs.
ben ik vergeten erbij te zetten zie ik net
DRD 85 J-Man schreef:Check mijn gallery maar voor 2 leuke filmpjes.
mooie brommer, ziet er goed uit ! , alleen wil ik wel onderlangs.
ben ik vergeten erbij te zetten zie ik net
Ik denk toch dat ik een HM ga halen + een voca demper, staat mooier bij mijn brommer.
en na wat kijken op internet schijnt hij ook wel geschikt te zijn voor mijn setup
bouke smit schreef:Ik denk toch dat ik een HM ga halen + een voca demper, staat mooier bij mijn brommer.
en na wat kijken op internet schijnt hij ook wel geschikt te zijn voor mijn setup