Op je standaard RSU voorvork?jony schreef:kzat te denken aan voorvork protectors maar die dingen passen volgens mij niet altijd..welke zijn er het makkelijkste bij mij op te beunen?

Op je standaard RSU voorvork?jony schreef:kzat te denken aan voorvork protectors maar die dingen passen volgens mij niet altijd..welke zijn er het makkelijkste bij mij op te beunen?
siebedjoos schreef:met welke twv rij je? aangezien je snelheid standaard vermoed ik.
kracht missen kan komen door te weinig compressie. . .
anders uitlaat verder ontgrenzen. . .
uitlaat begrenzing vind je aan het begin van de bocht, daar kan je een vernauwing zien. dat is de begrenzing. die kan je er met een dremel uitschurenderbi-drd-boy schreef:siebedjoos schreef:met welke twv rij je? aangezien je snelheid standaard vermoed ik.
kracht missen kan komen door te weinig compressie. . .
anders uitlaat verder ontgrenzen. . .
twv is 12/53
kan ik dat ook ergens vinden hoe ik mijn uitlaat verder ontgrenzen moet
heb hem zo gekocht,
ik ben namelijk nog niet erg thuis met derbi's
Hardcore schreef:Ze zijden dat he kwam omdat Metrakit een doorstart moest maken, klopt dat?Weet iemand de hartafstand van een Brk demper? Jos dijkman levert de andere dempers dan ze beloven dus heb daar niks aanKan nergens een Sp of Pro race demper vinden dus dan maar bij gearparts een Brk
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Normaal niksDrdEvo schreef:Wat zit er voor spul op het opvulmateriaal in je demper, dus niet het demperwol maar de opvulling.
Ik haalde m'n v6 open, het is een nieuwe demper maar hij is zeiknat met spul het zit op m'n handen en t gaat er maar niet af xd.
Gewoon maar een nieuwsgierigheidje waar ik mee te maken heb.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Nee, heel vreemd soort terpetine ofzo gewoon doorzichtig spul je ziet het niet zitte op mn hande maar het geeft een zeer vreemde geur af. Toch vreemd dat het zeiknat is onder mn demper, hijs hagelnieuw heb er net 50 km mee gereden. En niet in de regen.DaanS schreef:Normaal niksDrdEvo schreef:Wat zit er voor spul op het opvulmateriaal in je demper, dus niet het demperwol maar de opvulling.
Ik haalde m'n v6 open, het is een nieuwe demper maar hij is zeiknat met spul het zit op m'n handen en t gaat er maar niet af xd.
Gewoon maar een nieuwsgierigheidje waar ik mee te maken heb.![]()
Is het zwart? Dan is het onverbrand mengsel.
Hmm niet in de regen.. Wel vochtige omgeving gestaan? Dan zou het gewoon condens kunnen zijn.DrdEvo schreef:Nee, heel vreemd soort terpetine ofzo gewoon doorzichtig spul je ziet het niet zitte op mn hande maar het geeft een zeer vreemde geur af. Toch vreemd dat het zeiknat is onder mn demper, hijs hagelnieuw heb er net 50 km mee gereden. En niet in de regen.DaanS schreef:Normaal niksDrdEvo schreef:Wat zit er voor spul op het opvulmateriaal in je demper, dus niet het demperwol maar de opvulling.
Gewoon maar een nieuwsgierigheidje waar ik mee te maken heb.![]()
Is het zwart? Dan is het onverbrand mengsel.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Kijk even op marktplaats, speurders, tweedehands.nl etc., daar staat dan bij de advertentie of het particulier is of een dealer.mrbanana1 schreef:oke, super! weet iemand toevallig een zaak waar ik zulke motoren kan kopen uit de jaren 90?